סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית      סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית    סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית

הגיע הרגע הגדול, החופשה המיוחלת ממש כאן, הדרכון בתוקף, הכל כבר מתוכנן וסגור, והגיע הזמן לחלק הפחות כיפי: אריזה. איך לארוז חכם לחופשה?

לא משנה מה יעד החופשה שלך: חופשת בטן גב על איזה חוף אקזוטי, או טיול עירוני בין מוזיאונים לשופינג.. כולנו חייבות לעבור את השלב המייגע של האריזה!

מצד אחד אנחנו רוצות להיראות נפלא, מצד שני נוח, מצד שלישי שלא יחסר כלום, שיהיה מספיק מגוון, ומה אם נעל תיקרע, וחולצה תתלכלך? אז חובה שיהיה גיבוי לכל מקרה , לא? עדיין כדאי להשאיר מקום במזוודה לקניות, כי חופשה ללא קניות היא לא חופשה.
הנטייה הטבעית שלנו, היא לארוז הרבה יותר מדי, על כל מקרה, ושלא יחסר, ומה אם יבוא לי על המכנסיים ההם עם החולצה הזו והנעל הספציפית... מה שקורה בפועל אנחנו אורזים הרבה יותר מדי ולא מנצלים אפילו חמישית והמזוודה הרבה יותר מדי עמוסה.... אין מה לעשות, אנחנו לא בבית, וחופשה מחייבת תכנון מוקדם באריזה ובמה שאנחנו מתכוונים ללבוש .

עיצוב וסטייל - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית

אנחנו רוצות שזה יהיה נוח, מגוון ובסטייל.

אז איך עושים את זה נכון, חכם, יעיל?

ישנם כמה עקרונות שאם תעבדי לפיהם, זה יהיה ממש קל ונוח:
בין אם מדובר בסופש או בחופשה ארוכה יותר, העקרונות זהים:
על כל חלק לבוש תחתון (מכנסיים, חצאית), 3 חלקים עליוניים כלומר 3 חולצות וכך גם עושים mix&mach
על כל יום חופשה, קחי בחשבון שתי מערכות לבוש: ליום ולערב, למרות שפעמים רבות מתחילים את היום בבוקר ומסיימים מאוחר בערב ללא הפסקה וללא החלפת בגדים וזה מצויין, נשאר לך לוק ״ספייר״.
צבעוניות: כדאי שכל הבגדים יהיו בצבעוניות דומה , שכל הפריטים יתאימו אחד לשני, אפשר ליצור ככה אינספור לוקים שונים .
מזג אוויר חשוב מאוד להתעדכן טרום הנסיעה בתנאי מזג האוויר, בטמפ׳ הצפויות ואם יש שינויים גדולים בין יום לערב.
נוחות וסטייל לי חשוב מאוד מאוד שיהיה לי נוח נוח נוח, מצד שני אני רוצה להיראות טוב, להרגיש שאני נראית מהמם, אני רוצה להצטלם, אנחנו הרי מצטלמות הרבה, על כל רקע ולא משנה כמה הנוף מאחורינו מדהים, אנחנו רוצות להיראות מהמם בתוכו. אז חשוב להתלבש גם יפה וגם נוח כמאמר המשפט : ״את הכי יפה כשנוח לך״ עובד מעולה בחופשה.
נעליים חשוב להקפיד על נעליים נוחות להליכה ממושכת, זה לא אומר שתצטיידי בנעליים של טיולי שבת עם הילדים .. זה אומר סניקרס מגניבות, כפכפים מיוחדים. כל אחת מה שעובד בשבילה אבל בוודאות נוח. אין צורך ביותר משני זוגות. נעליים לערב: נוחות בסטייל, מי שחייבת עקבים , כדאי שיהיו רחבים או יחסית נמוכים . לא ממליצה על סטילטו בכל מקרה
תיק: כדאי להצטייד בתיק צד לא גדול, בצבע נטרלי שעובד עם כל פריט לבוש, שיהיה קל משקל ומכיל כל מה שאת צריכה.
אקססוריז ממליצה על שתי שרשראות לכל היותר, צבעוניות , כיפיות, שמתאימות לכל פריט לבוש ולא כבדות משקל. אפשר בהחלט להוסיף מטפחות או צעיפים קלילים ולא מכבידים.
עליונית/ ג׳קט/ ג׳קט גינס פריט חובה מבחינתי לכל חופשה , לכל יעד ובכל עונה. מצויין גם לטיסה עצמה וגם לערב במידה וקריר או אם נכנסים למקום ממוזג היטב . ולסיכום, נשאר לי לאחל לך טיסה נעימה, חופשה מדהימה לאן שלא תסעי תחזרי לשלום ובכוחות מחודשים. באהבה , ורד ?

 

סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית  על הכותבת: "כל חיי עסקתי בטיפוח, אסתטיקה ויופי, בנות תמיד שאלו והתייעצו איתי לגבי לבוש. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, לתת מהידע שלי וללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהוא. לקבל ולהעצים את עצמן דרך לבוש וסגנון אישי. אני מאמינה ששינוי פנימי מביא לחיצוני ולהיפך, כשאשה שלמה עם עצמה היא מאושרת וכל אשה, בכל מידה ובכל גיל ותקציב ראויה להרגיש יפה ומהממת, ההופעה החיצונית היא לא פחות מכרטיס הביקור שלנו, ורוב הפעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני".

דף פייסבוק: http://bit.ly/2lT0oTJ 

בלוגים נוספים שכתבה ורד דנוס

מה זה סטיילינג?

אקססוריז

צבעים

אמא בסטייל

מקסימום שילובים במינימום פריטים 

בגדים בבית