עדן קהלני רוב חיי הייתי אדם שמן עדן קהלני

רוב חיי הייתי אדם שמן, פעם שמן יותר ופעם שמן עוד יותר. הסתובבתי בכל הקבוצות האפשריות שמבטיחות הרזייה, ולזכותם ייאמר שאכן רזיתי, אך תוך חודשים ספורים התייאשתי ודאגתי לעודד את מצב רוחי הנדכא במספר קילוגרמים עודפים ממה שהייתי

עדן קהלני כותב בלוג על השינוי שעבר מאדם שמן לאדם שחי אורח חיים בריא

לפני כחצי שנה, התגבשה בליבי החלטה לרדת במשקל ויהי מה. תצחקו, אך החלטה זו נבעה מחוסר היכולת שלי להיכנס לנדנדה בגן השעשועים ולהתנדנד לקול צהלות שתי בנותיי. החלטתי שהפעם אני לא צריך אף מאמן/תזונאי שידריך אותי איך לרדת במשקל, אני יודע לעשות זאת היטב לבד. ואכן, התחלתי דיאטה מבוקרת ואחראית שכללה לא להכניס דבר לפה מהבוקר עד הליל ולעלות על המשקל ארבע פעמים ביום.
"הנפילה" הראשונה שלי הגיעה די מהר בדמות מנת פלאפל. אינני יודע איך ראש של שמנים אחרים עובד, אבל שלי מתוכנת באופן כזה שאם אכלתי משהו בעל ערך קלורי גדול, מחובתי לאכול בארוחה הבאה משהו משמין יותר. וכך הלכה לה "הדיאטה הזוהרת" שייחלתי לעצמי. יומיים לאחר מכן, קיבלתי שיחת טלפון ממשה חברי הטוב, שסיפר לי שלפני מספר חודשים פתח עסק עצמאי המעודד אורח חיים בריא. נחרתי לעצמי

בבוז, אך הסכמתי להגיע. חבר זה חבר.
שם החברה: מועדון לאורח חיים בריא
המועדון פונה לקהל האוכלוסייה- אנשים הנמצאים בתת משקל ומעוניינים להגיע למשקל תקין, אנשים עם עודף משקל המעוניינים להגיע למשקל תקין, וגם לאנשים הנמצאים במשקל תקין אך רוצים לאמץ אורח חיים בריא תוך כדי תזונה נכונה.

דעה אישית - רוב חיי הייתי אדם שמן

להגיע למשקל תקני ולאמץ אורח חיים בריא באמצעות מספר פעולות

1. תפריט מותאם לכל אדם, תוף שיחה על הרגלי האכילה שלך. פעולה זו נעשית על ידי מילוי שאלון ובנוסף תחקור נוקב. כל זה על מנת שבסוף פעולה זו, תקבל תפריט מותאם שגם לא משאיר אותך רעב וגם תואם את ההתנהלות שלך במשך היום.
2. ליווי צמוד במהלך כל יום ובמהלך כל היום. כל יום אתה צריך לשלוח רשימה של הארוחות שאכלת.
3. שקילה שבועית. אחת לשבוע אתה מגיע למועדון על מנת להישקל. כמובן שאין זה משקל רגיל שבודק כמה עלית או ירדת, אלא משקל הבוחן כמה נוזלים צרכת, האם הורדת מסת שומן או חלילה מסת שריר ועוד כל מיני פרמטרים שנשגבים מבינתי.
4. אימון גופני. פעמיים בשבוע יוצאים חברי הקבוצה להתאמן ולשחרר אנרגיות וגם לחטב ועצב את הגוף. פעילות זו מתרחשת מול הים, עם מוזיקה קצבית. חוויה מדהימה ואנרגטית.
5. שיעור בנושא תזונה וצרכנות נבונה. אחת לשבוע מתקיים שיעור בנושא תזונה על ידי אנשים מקצועיים. השיעורים מעניינים ומלאי תוכן. החל מידע על קלוריות וסוגי שומנים וכלה בקניה חכמה ובריאה בסופר. מומלץ.

דעה אישית - רוב חיי הייתי אדם שמן
בקיצור, אחרי שהשלתי 20 קילוגרמים תוך מספר חודשים, נשאר לי רק להגיד לכם- עופו על זה.

  

על הכותב: עדן קהלני, גרוש ואב לשניים, עוסק בהוראת חינוך מיוחד ונוער בסיכון ומוביל פרויקטים חברתיים 

בלוגים נוספים של עדן קהלני:

מסיבות סוף שנה- עד היכן?

עד מתי נהיה חשוכים?

חופשה משמעותית או סיוט מתמשך?