אבי מלול נרצח בטעות לעיניי בתו תמונה: פייסבוק

אבי מלול בן 38 נרצח ביום שישי האחרון בכפר יונה, לעיניי בתו בת ה- 10, עת שהגיע לגן ברזני בישוב, על מנת לאסוף את בתו ממסיבת יום ההולדת שנערכה במקום.

לטענת המשפחה, מלול נרצח בעקבות טעות בזיהוי, ובמשטרה בודקים את החשד, כי הרוצחים התכוונו בפועל לחסל בן משפחה אחר

נורה לעיניי בתו

עשרות רבות של אנשים הגיעו אתמול אחר הצהריים לבית העלמין בכפר יונה ללוות את מלול בדרכו האחרונה. קריאת "למה?" נשמעו מכל עבר. "קשה לנו לדבר על אבי בלשון עבר, אמרה תושבת כפר יונה וחברתו הקרובה של מלול. "המשפחה לא מעכלת את הטרגדיה. כולם מדברים על זה שהוא נרצח בשל טעות בזיהוי.

אבי מלול נשוי ואב לארבעה ילדים, נפצע אנושות מירי שעל פי החשד בוצע לעברו על ידי שני רוכבי אופנוע, שעקבו אחרי הג'יפ שלו במרכז כפר יונה. "אבי הגיע לגן על מנת לאסוף את בתו ממסיבת יום ההולדת שנערכה במקום", סיפרה חברתו של מלול. "הוא יצא מהרכב, נכנס לתוך הגן ולאחר שלא מצא את הילדה, חזר לרחוב וקרא בשמה. הילדה חיכתה לו מאחורי המשאית שחנתה במקום ואבי לא ראה אותה. הוא נכנס לרכב שלו, ואז נורה לעיני בתו". מלול נפצע אנושות, ופונה לבית החולים הלל יפה שבחדרה, על ידי כוחות מד''א. זמן קצר לאחר מכן הוא נפטר מפצעיו.

היעד לרצח – אחיו הצעיר של מלול

אבי מלול מוכר למשטרה בעיקר מעבירות רכוש, ועל פי הדיווחים הוא ואחיו הצעיר – מאור מלול, עסקו בסחר בכלי רכב שעברו תאונות ובחלקי חילוף. גם מאור מלול בן 28, מוכר היטב למשטרה, וכעת נבדק אם היעד לחיסול היה דווקא מאור מלול והמתנקשים טעו בזיהוי.

תגובת המשטרה

 מדובר משטרת מרחב שרון נמסר כי "מאחר והתיק מצוי בחקירה מטבע הדברים לא אוכל להתייחס לאמור".