ויקטור נסימוב חשד: עובד של "בן ביטחון" הותקף על ידי מאבטחי החברה ויקטור נסימוב

את קבלת הפנים שקיבל ויקטור נסמיאנוב בן 52 מקריית השרון, במשרדי חברת האבטחה "בן בטחון" בנתניה, הוא לא ישכח עוד זמן רב. לטענתו זה התחיל מהשפלות ומאיומים, נמשך לאלימות מילולית ופיזית והסתיים בחדר המיון של בית החולים.

לדבריו של נסמיאנוב, כל מה שרצה, זה לקבל את המשכורת שמגיעה לו. בן ביטחון: "טענות האלימות, הן שקר מוחלט". משטרת נתניה פתחה בחקירה 

"פחדתי שיהרגו את אבא שלי ונכנסתי ביניהם, בתקווה שלא ירביצו לבחורה בת 22. אבל אמא שלי נבהלה וניסתה להדוף אותם ממני ומאבי, ללא הצלחה. הם משכו אותה ביד והשאירו לה סימנים כחולים ושריטות. לאבא הם סטרו וקרעו לו את החולצה". במילים קשות אלה, תיארה סנדרה נסמיאנוב בת 22 מקרית השרון את רגעי האימה, שעברו עליה ועל משפחתה במשרדי חברת האבטחה 'בן ביטחון' בנתניה. כבר יותר משבוע עבר מאז אותו ערב, כשראתה את אביה שרוע על הקרקע, מושפל עם חולצה קרועה, ואת אימה יושבת בצד בוכה וחסרת אונים, נוכח שני מאבטחים העומדים ליד וצוחקים. "אנחנו לא מצליחים להתאושש מזה", אמרה סנדרה בקול חנוק מדמעות. "מעולם לא חשבתי, שאנשים יכולים להיות כל כך אכזריים. מעולם לא חשבתי, שמשפחתי תושפל ככה".

רק ביקש לקבל את המשכורת שמגיעה לו

"אבא שלי עבד בחברת בן ביטחון במשך שבועיים, עשה משמרות יום ולילה באתרים שונים ברחבי העיר, וציפה לקבל את השכר שהגיע לו", סיפרה סנדרה ,"אבל כאשר הוא קיבל את תלוש השכר לידיו, הוא נדהם לגלות שבמקום תשלום על 15 ימי עבודה, שולם לו על שבעה ימים בלבד. במשך שבוע, אבי התקשר למשרדי החברה לבקש את הסכום החסר, אך כל יום מנהל הסניף נפנף אותו ב'יהיה בסדר". לטענתה של סנדרה, אחרי שבוע של ניסיונות הברור, נאמר לאביה, שהוא אינו זכאי לקבל את הכסף, כוון שלא המציא אישורים מתאימים, וכי, מבחינת החברה, כלל לא היה נוכח במשמרות עליהם הוא דורש שכר. "אבי עבד שמונה לילות במשמרות, שהנהלת החברה קבעה לו, הוא לא המציא אותן לעצמו" אמרה סנדרה.

איומים קללות ואלימות פיזית

אחרי שבוע של דין ודברים עם הנהלת חברת האבטחה, החליט נסמיאנוב בעצה אחת עם בני משפחתו, לגשת לסניף החברה בלווי אשתו ובתו, במטרה לשוחח עם המנהל פנים אל פנים ולברר מה עלה בגורל הסכום, שלטענו, חייבים לו. "כשעלינו למשרדים, מיקי המנהל עמד בכניסה, וכשאבי אמר לו, שהגיע לברר בקשר למשכורת, התשובה שקיבל ממנו הייתה 'מצדי אתה יכול ללכת גם לבית משפט". באותו שלב יצא ממשרד אדם נוסף שטען שהוא מנהל המקום והחל לאיים עלינו שהוא יזרוק אותנו למדרגות. אבא שלי התיישב ליד הקיר ואמר להם 'אני לא זז מפה עד שאתם לא משלמים לי את המשכורת שמגיעה לי, מצדי תזמינו משטרה'. אחרי כמה דקות הגיע אדם נוסף שביקש שניכנס לחדר אחר, שבו לא היו מצלמות אבטחה, שם הקללות והאיומים החריפו. מיקי התחיל לדפוק על השולחן והרים כיסא לעבר אבא שלי. פחדתי שיהרגו אותו, אז נכנסתי פנימה בתקווה שיהיה להם מספיק כבוד לא להרביץ לבחורה בת 22. אמא שלי נבהלה וניסתה להדוף אותם ממני ומאבי, ללא הצלחה, הם משכו אותה ביד והשאירו לה סימנים ושריטות על כל היד. לאבא הם סטרו וקרעו לו את החולצה. לאחר מכן, הם ניסו למשוך אותו החוצה. , אבל אבי סרב לצאת ואחז בשולחן, מהמשיכה שלו השולחן התפרק וכל מה שהיה עליו נפל על הרצפה".

אבא שלי החוויר, עיניו התגלגלו והוא צנח על הרצפה. בזמן הזה, המאבטחים עמדו וצחקו: "תמשיך עם התאטרון".

"בשלב מסוים, אנשים מהמשרדים שליד ששמעו את כל המהומה הגיעו למקום, בזמן הזה התקשרתי למשטרה, פתאום, כשהסתכלתי על אבא שלי, ראיתי שמשהו לא בסדר אתו. הוא היה חיוור לגמרה, ידיו רעדו והוא ביקש ממני בקול מאוד חלש להזמין אמבולנס. הוא אמר לי, שהוא אינו מרגיש את הידיים שלו, ולפתע עיניו התגלגלו לאחור והוא החל לצנוח על הקרקע. בזמן הזה מאבטחי החברה עמדו מעל ראשו של אבי ופשוט התפוצצו מצחוק כשהם צועקים לו, 'תמשיך, תמשיך עם התיאטרון הזה'. התחננתי אליהם שיפסיקו ושיתנו לו אוויר, הייתי בהיסטריה מלראות את אבא שלי במצב כזה, ואת אמא שלי נשברת בצד. אבל הם פשוט עמדו שם, מתגלגלים מצחוק: 'איזו הצגה! זה המקום שלי ואני אעמוד איפה שבא לי'. נסמיאנוב פונה לבית החולים, בעקבות לחץ דם גבוה, ולאחר ששוחרר, הגיע יחד עם בני משפחתו לתחנת משטרת נתניה על מנת להגיש תלונה. המשטרה פתחה בחקירה.

תגובת חברת "בן ביטחון": "ביצע ממשרות על דעת עצמו"

מהחברה נמסר "ויקטור נסמיאנוב עבד בחברתנו כשבועיים. לאחר שקיבל את משכורתו, נסמיאנוב טען כי ביצע משמרות נוספות. יש להדגיש כי משמרות אלו לא הופיעו בסידור העבודה שקיבל מהחברה ושלא התבקש לבצע מלכתחילה ושהחברה גם לא חייבה את הלקוח בעניין. מיד עם קבלת פנייתו נקבע שיגיע למשרדי החברה לבדוק את הנושא. נסמיאנוב הגיע למשרדים מלווה באשתו ובבתו והשתולל במשרדי החברה. נדגיש כי הטענות לפיה נקטו נגדו באלימות הן שקר מוחלט. עקב התנהגותו של נסמיאנוב, הוגשה נגדו תלונה למשטרה ולאחר בירור הוצא נגדו צו הרחקה חד צדדי האוסר עליו להתקרב למשרדי החברה או לעובדיה. יחד עם זאת, לפנים משורת הדין, החברה החליטה לספוג, בשלב זה, את העלויות ושילמה לנסמיאנוב תשלום על המשמרות שביצע על דעת עצמו. הכסף כבר הועבר לחשבונו לפני כשבוע".