הפעילה החברתית עו"ד מירב רודה מצטרפת לדרך חדשה עו"ד מירב רודה והמועמד לראשות העיר אבי סלמה

המועמד לראשות העיר אבי סלמה ממשיך להרכיב את הכוורת שלו, אחרי הפעיל החברתי שלו אלגלי, מצטרפת לדרך חדשה ברשימתו של סלמה גם מירב רודה, עורכת דין ופעילת חינוך מוכרת בעיר. "אפעל בהתמדה ובנחישות למען שיפור התנאים בבתי הספר והגנים" 

המועמד לראשות עיריית נתניה אבי סלמה גייס לשורות רשימתו 'דרך חדשה' את מירב רודה (38) ילידת העיר, נשואה ואם לשני בנים.

רודה שנולדה וגרה במרכז העיר היא פעילה מרכזית בתחום החינוך, עורכת דין ומגשרת בהכשרתה.
מאחוריה מסלול אקדמי עשיר שכלל לימודי משפטים בהצטיינות ממכללת נתניה, בוגרת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ובוגרת המרכז ליישוב סכסוכים נוה צדק.
בנוסף עמדה וכיהנה רודה בראש ועדי הורים בגני ילדים עד הצטרפותה כיו"ר הנהגת הורים בבית ספר יונתן ע"ש יוני נתניהו.

רודה מסרה כי היא מתרגשת להצטרף לנבחרת מגובשת שכבר פועלת לטובת תושבי העיר ושהיא תמשיך לפעול למען תלמידי נתניה ומערכת החינוך ממועצת העיר "כאמא לילדים במערכת החינוך, גיליתי את הצורך והשליחות האמיתית שלי להקדיש את את עצמי - לחינוך, שכל כך זועק לשינויים ולקידום בהיבטים רבים. משכך, החלטתי להצטרף לסיעת דרך חדשה בראשות אבי סלמה, במטרה ברורה וחד משמעית - להשקיע ולתעדף את המשאבים העירוניים בתחום החינוך, עבור הילדים, שכל כך קרובים לליבי" אמרה.

רודה הוסיפה כי היא תפעל בהתמדה ובנחישות רבה למען שיפור התנאים בבתי הספר והגנים, תוך התמקדות בשדרוג מבני החינוך, התשתיות הפיזיות והפדגוגיות ובהענקת ידע וכלים חדשניים שמשלבים למידה עמוקה עם ערכים חברתיים.

"אני מאמינה במערכת חינוך ראויה שרואה את כל אחד ואחת מילדי העיר, כמי שיש להם את הזכות ללמוד בסביבה לימודית מזמינה, נגישה, בטוחה - ובעיקר מותאמת לשנת 2023 בכל ההיבטים.
אני כאן, כמו תמיד, על מנת להקשיב לכם, ולהשמיע את קולם של הילדים וההורים, על מנת לשפר את הסביבה החינוכית של ילדינו בשותפות ובהתמדה, ולהמשיך להשקיע כל מאמץ כדי לפתח עתיד חינוכי טוב יותר לילדינו ולעירנו" ציינה.

המועמד לראשות העירייה אבי סלמה בירך את רודה ואמר כי היא למעשה מייצגת את תושבי העיר "מירב מביאה איתה קול שלא נשמע, קולם של הורים אכפתיים שמעורבים בהנהגה הבית ספרית ונאבקים על המובן מאליו שהוזנח בשנים האחרונות. אני מברך את מירב על הצטרפותה לנבחרת 'דרך חדשה'.
אני בטוח שגם ממועצת העיר תפעל מירב למען תושבי העיר ובעיקר למען תלמידי מערכת החינוך העירוני בכדי שיקבלו את התנאים הפדגוגים והפיזיים המקסימליים שיובילו אותם למצויינות ערכית וחינוכית".