ניבה נקש מצטרפת לדרך חדשה עו"ד ניבה נקש

עו"ד ניבה נקש שפועלת רבות למען שגשוג העסקים בעיר מצטרפת לרשימת 'דרך חדשה' בראשות אבי סלמה המועמד לראשות העירייה ותייצג את בעלי העסקים העצמאיים בעיר "נהפוך את מרכז העיר למוקד תיירותי אטרקטיבי"  אמרה

עו"ד ניבה נקש (45) מצטרפת למועמד לראשות העיר אבי סלמה ולנבחרת 'דרך חדשה'.

נקש נשואה + 3, עורכת דין מזה 20 שנה, מתגוררת בקריית השרון. אשת עסקים מובילה במרכז העיר, יו״ר דירקטוריון בשתי חברות בתחום המזון.
ניבה היא דמות מוכרת בעיר ופעילת ציבור למען נזקקים ומועטי יכולת בעיקר בתחום הסיוע המשפטי למי שידם אינה משגת.
ניבה היא בעלת שני בתי קפה ומסעדות במדרחוב נתניה, ומצטרפת לפוליטיקה  כדי לייצג ולהיות הפה והכתובת לאלפי בעלי העסקים העצמאיים בעיר.

עו"ד נקש אמרה היום כי ברצונה לחזק את מרכז העיר, את החזות, חיזוק העסקים והסוחרים בכלל האזורים בעיר שמהווים עוגן כלכלי משמעותי ושנדחקו לצד בשנים האחרונות. "אני רוצה לחזק את תחום התרבות בעיר לכל הגילאים, נהפוך את מרכז העיר למוקד תיירותי אטרקטיבי, לעיר תיירות בכל מובן המילה.
למרכז עיר בטוח יותר ותוסס שיהווה מוקד עליה לרגל. פיתוח עסקי ותרבותי לרווחת תושבי העיר כדי להחזיר את נתניה למרכז" היא אומרת.

חדשות מקומיות - ניבה נקש מצטרפת לדרך חדשה

נקש מציינת כי היא בחרה להתמודד למועצת העיר מאחר ונושא העסקים בעיר בוער בה. "במשך שנים התרעתי, הזהרתי מפני הבאות ותמיד הייתי על הגדר, החלטתי שהפעם זו הזדמנות להוכיח גם בעשיה ציבורית. כל חיי הסתובבתי עם סכין בין השיניים ונלחמתי מלחמות, הפעם אני רוצה להלחם עבור תושבי נתניה מתוך מוקדי ההשפעה.
אחרי שנים ארוכות מידיי של דעיכת העיר, צריך לחשב מסלול מחדש ולהתחיל בעשייה משמעותית ויש הרבה מה לשנות ולשפר. הגעתי מתחום הניהול ועם צוות אנשים נפלא של סיעת 'דרך חדשה' אני מאמינה ובטוחה שנצליח להביא את העיר המיוחדת הזו למרכז התיירותי של ישראל. זו השאיפה, זו התקווה ולא פחות מכך זה החלום"

אבי סלמה המועמד לראשות העיר וראש רשימת דרך חדשה בירך על הצטרפותה של עו"ד נקש "ניבה היא חיזוק משמעותי נוסף לנבחרת דרך חדשה למועצת העיר. ניבה הראתה יכולות עשייה מדהימות בתחום העיסקי בעיר כשהקימה בתי עסק כאן וכשפעלה למען בתי העסק הנוספים בעיר. והמשיכה את מורשתו של אביה אלפונסו ז"ל בעל המסעדה המיתולוגי פרוג'ינו.
הנבחרת שלנו תהווה גלריה של נתנייתים ונתנייתיות שבאו לעשות למען תושבי העיר במגוון תחומים - חינוך, עסקים, תיירות, שיפור פני העיר, שירות לתושב ועוד.
תושבי נתניה, ב 31 לאוקטובר יחד נצא לדרך חדשה"