תמונת הכלבה העטופה בשקית  ״יהורם לא היה פוגע בזבוב״ תמונת הכלבה העטופה בשקית

בימים האחרונים נוצרה סערה ברשתות החברתיות בעקבות הטענה כי תושב נתניה, יהורם מוזר, חנק את כלבתו למוות והטביע אותה בים. רמי בוזגלו, העובד עם יהורם בקאנטרי פולג, טוען כי מדובר ברצח אופי ויהורם חף מפשע: ״יש לו אהבה אינסופית לבעלי חיים, הוא לעולם לא היה עושה דבר כזה״

החבר של בעל הכלבה שמתה בחוף הים יוצא להגנתו.

"כך נראה השטן. רוצח מסתובב חופשי. משטרת ישראל, תתעוררו”, אלה רק חלק מהדברים שכתבו הגולשים בפייסבוק על יהורם מוזר, בעלי הכלבה שנמצאה מתה השבוע כשהיא עטופה בשקית ניילון בחוף ארגמן בנתניה. תמונת הכלבה השרועה שטפה במהירות את הרשתות החברתיות, והגולשים האשימו את מוזר בכך שחנק את כלבתו עם שקית ניילון והטביע אותה למוות. משטרת ישראל הודיעה כי לא נמצא חשד לפלילים וקיבלה את גרסתו של מוזר, לפיה הוא הביא את כלבתו שגססה מסרטן, ליום כיף אחרון בחוף הים, שם היא מתה ממחלתה. למרות זאת, ה״שיימינג״ ברשתות נגד מוזר ממשיך - אנשים ממשיכים להשמיע דברי נאצה נגדו ואף משמיעים איומים על חייו. 

יהורם לוקח את האוכל שלנו ומאכיל חתולי רחוב

רמי בוזגלו, העובד עם יהורם בקאנטרי פולג בנתניה, החליט לצאת להגנתו ולטהר את שמו של חברו הטוב. ״זה לא יאומן איך עושים כזה דבר לבן אדם שיש לו אהבה אינסופית לבעלי חיים. הוא מאכיל חתולי רחוב, ומשלם מכספו על עיקור שלהם, אפילו שהוא בקושי מרוויח כסף וגר בדירה שכורה. הקאנטרי שבו אנחנו עובדים תמיד מוקף חתולים כי יהורם לוקח את האוכל שלנו ומאכיל אותם. זה לא הוגן שעושים רצח אופי דווקא ליהורם שהוא בן אדם כל כך טוב, ומי שמכיר אותו יודע שהוא לעולם לא היה רוצח את הכלבה שלו״.

חדשות מקומיות - ״יהורם לא היה פוגע בזבוב״

 

רמי בוזגלו

אז מה בדיוק קרה?

״הכלבה שלו מס, גססה מסרטן ובמשך כמה ימים לא אכלה כלום. הווטרינר אמר לו שצריך לתת לה זריקת הרדמה, אבל יהורם רצה לתת לה צ׳אנס ולחכות. הוא החליט לבלות איתה בחוף הים, ביחד עם הכלבה השנייה שלו. מס התעייפה ויצאה מהים, בזמן שיהורם שחה במים העמוקים. כשהוא חזר לחוף, הוא מצא את הכלבה מפרפרת למוות. הוא ביקש מהמצילים לעטוף אותה בניילון כמו שעוטפים בני אדם בשקיות שחורות כדי לכבד את הכלבה, וקרא לפיקוח שיפנו אותה. הוא לא יכל להישאר לצדה של הכלבה שמתה כי הוא מיהר לחזור לבת שלו בת ה-12 שחיכתה לו בבית. יהורם לא פגע ומעולם לא יפגע באף יצור חי״.

ומנגד, יש טענות כי אנשים שהיו בחוף באותה שעה ראו אותו חונק את הכלבה ומטביע אותה

״הפרמדיק שהגיע לפנות את הכלבה טען שאמא ובת ראו את יהורם חונק את הכלבה, אבל אף אחד לא איתר אותן. המצילים יכולים להעיד על זה שמדובר בשקר אחד גדול. אם הוא היה רוצה, יהורם היה יכול להטביע אותה בבריכה הפרטית שלו ולא לעשות את זה בפרהסיה. עובדה שלמשטרה לא היה שום ספק שיהורם חף מפשע, והשוטרים מיד קיבלו את הגרסה שלו. יהורם מתכוון לתבוע בגין הוצאת דיבה את אותם אנשים שמשקרים לגבי מה שקרה, ואני מוכן לשלם לעורך הדין שלו מרוב שאני סומך עליו בעיניים עצומות״.

כואב לי על הבת שלו. אנשים הפכו אותו למפלצת 

כאמור, מאז שפורסמה תמונת הכלבה המתה בחוף, יהורם מקבל כל הזמן איומים על חייו. ״אנשים מתקשרים אפילו אליי ומאיימים שישברו ליהורם את העצמות״. אומר רמי. ״הכי כואב לי על הבת שלו, שצריכה לראות איך מביישים את אבא שלה, והופכים אותו מהאדם הטוב שהוא, למפלצת. שפטו אותו עוד לפני שהמשטרה חקרה אותו, והפחד שלי שזה עלול לקרות יום אחד גם לי. מישהו יכול לשקר למשל שאני נגעתי במישהי ומיד כל הפייסבוק יקלל אותי ויאיים עליי. יהורם אמנם איש חזק והוא ייצא מזה, אבל מה לגבי אנשים שהם יותר חלשי אופי? מה אם יהיה לנו כאן עוד מקרה התאבדויות בגלל 'שיימינג', כמו במקרה של אריאל רוניס, מנהל משרד הפנים? זה כמו כדור שלג שאי אפשר לעצור וזה יכול לקרות לכל אחד״.

תגובת המשטרה

עם פרסום אירוע ההמתה לכאורה של כלבה בחוף הים בנתניה, נפתחה חקירה נמרצת בידי שוטרי תחנת נתניה. עם איתור בעל הכלבה וסיום חקירתו, הוברר כי אין כל חשד לפלילים".