דלל (מימין), עדרי וברכה בתחנת הרכבת "חשוב לקדם תחבורה ציבורית, אבל אנחנו קשובים לצרכי הציבור" דלל (מימין), עדרי וברכה בתחנת הרכבת
בעקבות התלונות על דו"חות תנועה רבים לתושבי דרום העיר בתחנת הרכבת בית יהושע, נועד אלי דלל עם מנהל התחנה וראש המועצה האזורית חוף השרון. השלושה קיבלו שורת החלטות שנועדה לסייע לתושבים
לאחרונה סיפרנו לכם על תלונות רבות של תושבי דרום העיר, בעיקר ברמת פולג ועיר ימים, שסובלים ממצוקת חנייה וספגו בעל כורחם דו"חות חנייה רבים בתחנת הרכבת בית יהושע.
בעקבות התלונות החוזרות ונשנות נועד בשבוע שעבר סגן ומ"מ ראש העיר אלי דלל עם מנהל תחנת הרכבת משה עדרי וראש המועצה האזורית חוף השרון, אלי ברכה, שכן התחנה נמצאת בשטח המועצה. 

הוספת מקומות והגדלת נגישות

השלושה נועדו במטרה להקל ככל הניתן על מצוקת החנייה עבור התושבים, ובפגישה התקבלו מספר החלטות משמעותיות. הרכבת תבחן אפשרות להוספת מקומות חנייה במתחם הקיים באישור יועץ תנועה, תבוצע אכיפה שמהווה סכנה, הפרעה לתנועה או חסימה, וכן תוגדל הנגישות והתדירות של התחבורה הציבורית במקום. זאת ועוד, בקרוב תופעל מערכת קארפול (תיאום נסיעות) מתקדמת, שתאפשר חנייה מובטחת לשני נוסעים. עוד צוין כי לא ניתן לבצע אכיפה סלקטיבית במתחם התחנה. 
"הייתה פגישה מצוינת וכל הצדדים הביעו נכונות לסייע לתושבים", סיכם אלי דלל. "חשוב לנו לקדם את התחבורה הציבורית והיא הפתרון לבעיות התנועה, אבל כמובן שאנחנו גם קשובים לצרכי הציבור".