מיכל בן רעי ז"ל | צילום" נמרוד גליקמן הבית של מיכל – בית של אהבה מיכל בן רעי ז"ל | צילום" נמרוד גליקמן

"בית מיכל" ע"ש מיכל אהרונוף בן רעי נחנך השבוע מחדש בטקס קריאת החצר הנשית על שמה של מיכל – מתנדבת ופעילה חברתית שנפטרה יומיים לאחר הלידה ממחלת הסרטן 

הטקס התקיים ביום ראשון השבוע, ערב ט"ו באב, במעמד ראש העיר מרים פיירברג-איכר, בני משפחתה של מיכל, מכובדים וחברים.

צילום: נמרוד גליקמן

טקס מרגש התקיים השבוע לקריאת החצר הנשית בנתניה "בית מיכל" - מרכז חברתי-קהילתי לנערות ע"ש מיכל אהרונוף בן רעי, שנפטרה במפתיע יומיים לאחר הלידה ממחלת הסרטן. מיכל היתה מתנדבת, פעילה חברתית ומקימת "מעגל נשים" לזכרה של חברתה הטובה, הילה בכר, שנרצחה בידי בעלה. מיכל התנדבה ב"חצר נשית" וסייעה בפרויקטים רבים למען נשים. בשנת 2013 קיבלה את אות ראש העיר נתניה למתנדבים מצטיינים על פועלה. החצר הנשית בנתניה הוקמה לפני כחמש שנים מתוך רצון לתת בית לנערות ונשים.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, אמרה: "מיכל, אישה נדירה עם נתינה אינסופית, באישיותה הכובשת נגעה בכל כך הרבה אנשים, אני רואה זכות גדולה לקרוא ל"חצר הנשית" על שמה של מיכל. זה המקום הראוי לספר את סיפורה של מיכל – שאהבה ונתינה היו נר לרגליה. אני מאמינה שהיא מביטה עלינו מלמעלה ורואה את אהוביה, משפחתה, חברותיה ונשים שהיו חלק משמעותי בחייה והיא מאושרת לראות את כולם יחדיו בחנוכת החצר הנשית על שמה".

מנהלת שירות נוצ"ץ במשרד הרווחה ציפי נחשון: "מרגש לקיים את הטקס הזה דווקא בט"ו באב, חג האהבה, החצר הנשית היא סיפור אהבה שסופו כניסת מיכל וחברותיה במעגל נשים לסייע לנשים אחרות".