הורי ומורי בית ספר צופיה בישיבת המועצה אין מאבטח בבית ספר צופיה הורי ומורי בית ספר צופיה בישיבת המועצה

הורי ומורי בית ספר צופיה הגיעו אתמול (רביעי) לישיבת המועצה למחות על שאין מאבטח בבית ספרן, אולם ראש העיר מרים סירבה לבקשתן למאבטח ואף סילקה אחת המשתתפות. מצורפים סרטונים

סרטונים מישיבת המועצה אמש בנוגע לבקשת מאבטח לבית ספר צופיה.

הורי ומורי בית ספר צופיה בישיבת המועצה

בית ספר צופיה הוקם לבקשת משפחות דתיות שביקשו חינוך דתי, שאינו חרדי עבור בנותיהן. בית הספר הוקם בשכונת דורה וכיום לומדות בו בנות בכיתות א'-ד'.

ליאת כרמי, אמא לילדה מבית הספר "מדובר בבית ספר שנבנה רחוק מאזור מגורינו ובשכונת פשע, ובמקום יש עבריינים ונרקומנים. ביקשנו מאבטח שישגיח בבית הספר, כמו בכל בית ספר אחר ולאחר תחנונים ופניות רבות, נאמר לנו להיכנס דרך בית ספר יבנה שנמצא רחוב אחרי בית הספר. למרות שהפיתרון לא אידיאלי, הסכמנו, אולם זה לא קורה, ככל הנראה מאחר ומנהלת בית ספר יבנה לא מסכימה שניכנס דרך בית הספר".

אתמול הגיעו ההורים והמורים לישיבת מועצת העיר למחות על הנושא.

ראש העיר אמרה בישיבה בתגובה "יש בית ספר בנות סופייה שהתחילו בדורה בלי היתר כלל. יש כאן מורות שיושבות כאן ואם יש משהו שמקומם בעיר הזו זה שכל אחד עושה לעצמו דין. הם החליטו לפתוח בית ספר על אף התנגדות העירייה. אמרנו בעירייה בשביל ההורים - בסדר ניתן להם מקום. הם קיבלו פרס למרות שציפצפו על העירייה ולקחו את החוק בידיים ועוד לבוא לכאן היום אחרי שעשינו להם טובה, להגיע לכאן זו שיא החוצפה. יש להם שומר, מאחר והם נכנסים דרך בית ספר יבנה ולבית ספר יבנה יש שומר...לא מדובר בעוד בית ספר תמים שצומח, זנו בית ספר שקם בניגוד לחוק.

חבר האופוזיציה עופר אורנשטיין, התערב למען ההורים וטען בין היתר "יש כאן ילדות בסכנת חיים, אין שם אבטחה ושזה יהיה על המצפון שלכם. אין מאבטח. הילדות לא אשמות"

קטע מתגובתה של ראש העיר בנוגע למאבטח בבית ספר צופיה

לאחר דבריה הנוספים של ראש העיר (מצורפת הקלטה) הוצאה אחת המשתתפות מהאולם ושאר ההורים והמורים יצאו אחריה ועזבו את ישיבת המועצה בהפגנתיות

סילוקה של אחת המשתתפות מישיבת המועצה

"אני היייתי בהלם מתגובתה של ראש העיר" ציינה כרמי "אנחנו מאוד רוצים להיכנס מיבנה אולם לא נותנים לנו. ואני בטוחה שאם היינו חרדים היינו מקבלים מאבטח, אנחנו כיפה סרוגה ונחשבים פה סוג ב'" סיכמה כרמי.