צוקי ים בעיר ימים מקימים מול הבית מפלצת בטון צוקי ים בעיר ימים

בעקבות התנגדות תושבי שכונת עיר ימים לתוכנית הבנייה של בניין צוקי השמורה שעתיד להיבנות לגובה 35 קומות צפוי להתקיים דיון. וועד השכונה זועם על אי קבלת התוכנית שהגיש הקבלן. טלי מולנר "נראה שמסתירים מאיתנו משהו". עיריית נתניה "לא הייתה פניה". מכתב הפנייה בכתבה

דיון בנוגע לאישור תוכנית צוקי השמורה יתקיים בתאריך 12.2 בשעה 16:00. תושבי השכונה מוזמנים להגיע.

דיון בוועדה המקומית לתכנון ובנייה בנתניה בעניין אישור התוכנית לבניין הגבוה ביותר בנתניה (150 מטר) צפוי להתקיים בעוד כשבוע (12.2). וועד השכונה באמצעות עו"ד ד"ר ניסן שריפי, המוביל את ההתנגדות עבור התושבים, זועם על כך שהתוכנית שהגיש הקבלן לא ניתנה להם, זאת למרות בקשות חוזרות, כך שאין אפשרות להתכונן לדיון הצפוי.

בהתנגדות נטען בין היתר כי הבניין יגרום לחסימת נוף הים מבניינים הבנויים צפונית לו, וכמו כן, צפיפות התנועה על פני שטח קטן יחסית, במגרש חניה אחד, תגדל ותקשה על התנועה ברחוב עוזי חיטמן בשכונה.

תושבי השכונה מוזמנים לדיון

חדשות מקומיות - מקימים מול הבית מפלצת בטון
ד"ר שריפי "אין ספק שמדובר בתקדים שיירע את מצב התושבים בשכונה, שכן כל הקבלנים יבקשו לבנות לגובה שיותר לחברת צוקי השמורה ואז במקום השם עיר ימים יהיה נאה יותר לשכונה הזו השם עיר הבטון שכן כל דייר יזכה לראות את הבניין הגבוה שנבנה אל מול מרפסת ביתו במקום לראות את הים כפי שחפץ בתחילה.

אני מאוד מקווה שתושבי עיר ימים יצורפו לעורך דין ריחניאן המוביל את ההתנגדות בעניינים צפויים אלו".

טלי מולנר, חברת וועד עיר ימים "הדיון צפוי להתקיים בשבוע הבא, קיבלנו הודעה שיש לקבלן "צוקי השמורה" תוכנית אחרת. ד"ר שריפי פנה בבקשה לקבל את התוכנית החדשה, אולם טרם קיבלנו את התוכנית"

תגובת העירייה

"התב"ע פורסמה להפקדה כדין, וניתן להגיע לאגף תב"ע לעיין בה. לא הייתה פניה הן לאגף והן למזכירת הוועדה. יתרה מזו, מזכירת הוועדה אף התקשרה לעו"ד שריפי לעדכנו כי התכנית פורסמה מחדש (היות והוא הגיש התנגדות בפרסום הראשון). התכנית מפורסמת וניתן לעיין בה הן באתר של מנהל התכנון והן במשרדי הוועדה. כל טענה אחרת משוללת כל יסוד".

חדשות מקומיות - מקימים מול הבית מפלצת בטון

 

חדשות מקומיות - מקימים מול הבית מפלצת בטון