כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו נתניה-היא העיר היפה בישראל כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו

נתניה זכתה בפרס " דגל היופי" בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה" לשנת 2018 אשר בחנה את העיר בפרמטרים כמו ניקיון וטיפוח, איכות סביבה, חדשנות, התנדבות והתייעלות אנרגטית – בכולם קיבלה עיריית נתניה את הציון הגבוה ביותר ואף זכתה בניקוד המקסימלי בתחרות "רשות יעילה אנרגטית"

כיכר העצמאות | צילום: רן אליהו

בטקס שהתקיים במועצה לישראל יפה בת"א  זכתה נתניה בתחרות "דגל היופי לשנת 2018" מטעם "קריה יפה ומקיימת בישראל יפה"

פרס "דגל היופי" הינו התואר הגבוה ביותר במסגרת התחרות, כאשר בשלב הגמר בתחרות התמודדו בקטגוריית הערים הגדולות חולון, חיפה ונתניה, וכאמור נתניה זכתה.

במסגרת התחרות נבחנה העיר והעירייה בפרמטרים רבים ביניהם פיתוח, ניקיון וטיפוח, שטחים ירוקים, איכות סביבה וחינוך סביבתי, מעורבות קהילתית, חדשנות, התנדבות והתייעלות אנרגטית. בכל הפרמטרים שנבחנו זכתה העירייה בניקוד הגבוה ביותר. צוותי שופטים, שביקרו בעיר פעמיים התרשמו והתפעלו וקבעו שנתניה היא העיר היפה בישראל.

אחת משופטות התחרות ציינה "נתניה היא עיר עם חזון, עיר יפה ונקיה, ניכר שיש השקעה רבה, שהעיר מושקעת ומטופחת לאורך שנים, אני מברכת את כל העוסקים במלאכה על עבודתם".

במסגרת תחרות "קריה יפה" נערכה השנה תחרות נוספת בנושא "התייעלות אנרגטית" בהשתתפות משרד האנרגיה אשר שמה דגש על פעולות לצמצום צריכת האנרגיה ושמירה על הסביבה. גם בתחרות זו זכתה עיריית נתניה לניקוד המירבי וזכתה על כך בתעודה.