אסף בלס למען האופנוענים: אסף בלס הצטרף לסיעת "החדשים" אסף בלס

בלס, בעל מוסך אופנועים, הוצב כמספר 3 בסיעה של אמיר סיני עם מטרה ברורה: לרשת את נתניה במצלמות כדי שלנפגעי תאונות אופנוע יהיה למי לפנות. "זה יפתור הרבה בעיות. חשוב שנקבל יחס הוגן כמו שאר בעלי הרכבים", הוא אומר 

אסף בלס

סיעת "החדשים" שהקים אמיר סיני התחדשה לאחרונה בחבר נוסף, אסף בלס, בעל מוסך "אופנועי האחים" בעיר, שיוצב כמספר 3 ברשימה. "אני ואמיר מכירים כבר הרבה זמן ושמחתי מאוד להירתם לסייע ולעזור לו", אומר בלס. קהל היעד שלו הוא כמובן בעלי האופנועים והמטרה היא לרשת את העיר במצלמות שיתעדו כל אירוע שעלול להיות שנוי במחלוקת. "יש לא מעט תאונות אופנוע, כולל המון של פגע וברח, אבל בדרך כלל בית המשפט לוקח את הצד של בעלי הרכבים וזה לא תמיד נכון וצודק", הוא אומר. "בבני ברק למשל הציבו מצלמות בכל הרחובות וזה פותר הרבה בעיות, אם של גניבות ואם של תאונות, אז למה לא בנתניה? חשוב מאוד שנקבל זכויות שוות ויחס הוגן כמו שאר בעלי הרכבים".

בלס, בן 28, נולד גדל ומתגורר כיום ברמת אפרים. 12 שנים בתחום האופנועים, מתוכן 7 כעצמאי. קשור מאוד לשכונה ומדגיש את הרצון לסייע לתושביה, ללא קשר למספר המנדטים של הסיעה. "לא יודע כמה מקומות נקבל, אבל אני בטוח שאמיר ייכנס למועצה מהמקום הראשון וייצג אותנו כמו שצריך", הוא מסכם. "גם אם אני אישית לא אכנס, תמיד אעמוד מאחוריו ואעזור לו בכל דבר כדי לקדם את נתניה בכלל ואת רמת אפרים בפרט".