צולם על ידי מצלמות אבטחה  הצהרת תובע נגד הנערים מנתניה ששדדו ניצולת שואה צולם על ידי מצלמות אבטחה

חשד: חבורת נערים בני 16 מנתניה ביצעה 2 מעשי שוד בהרצליה ובכפר סבא, שם אף הפילו את הקורבן, ניצולת שואה, בחוזקה על המדרכה וגרמו לחבלות בפניה ובגופה. היום הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע 

צולם על ידי מצלמות אבטחה 

לפני כעשרה ימים שדדו שלושה נערים מנתניה ניצולת שואה בת 76 מכפר סבא. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי החשודים שדדו מהקורבן את תיקה ואחד מהם אף הפיל אותה בחוזקה על המדרכה.

כתוצאה מהפגיעה נגרמו לקורבן חבלות רבות בפניה ובשאר חלקי גופה והיא נזקקה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

לאחר חקירה משטרתית זוהו שלושה חשודים (בני 16 ו-17 מנתניה), נעצרו והובאו לחקירה. בחיפוש שבוצע בבית של שניים מהם, נתפסו גם פריטי לבוש שהתבררו כאותם פריטי לבוש שלבשו החשודים בשעת ביצוע השוד.

החשודים נחקרו, הודו במיוחס להם ושניים מהם אף שחזרו את מעשה השוד.

במהלך אותה חקירה, הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשודים לאירוע שוד נוסף, שאירע ביום שלישי שעבר אחר הצהריים בפינת רחוב דוד המלך-מדינת היהודים בהרצליה. בשיטה דומה, יחד עם שני חשודים נוספים, בני 16 מנתניה, חטפו תיק מבחורה בת 27 מבני ברק. התיק של הקורבן מבני ברק הכיל כסף מזומן, כרטיס אשראי ומסמכים אישיים והחשודים אף ניסו לעשות שימוש בכרטיס האשראי הגנוב בחנות בנתניה, ללא הצלחה.

מעצרם של החשודים הוארך, ביום שישי האחרון הוגש ערר מטעמם של שניים מהחשודים אך בית משפט המחוזי בלוד דחה את הערר ובחר לקבל את עמדת המשטרה ולהותיר את החשודים במעצר.

בדיון שהתקיים היום (שני) בבית משפט השלום בפתח תקווה הוגשה הצהרת תובע בעניינם של ארבעה מהחשודים, בדבר הכוונה להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום ובקשת מעצר בגין שני עבירות שוד. החשוד החמישי שוחרר לביתו בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך 4 ימים.