מפגינים מול בניין העירייה  "המצב הנוכחי הוא בגדר רולטה רוסית" מפגינים מול בניין העירייה

למרות ביקור הבכירים מהעירייה, ממשיכה השביתה בבית ספר הלל צור בנתניה ליומה השלישי 

מפגינים מול בניין העירייה

בבית ספר הלל צור בנתניה קיימים ליקויים עליהם התריעו ההורים כבר בתחילת השנה, אחד הליקויים הוא קריטי "אנחנו לא רגועים לגביו וזה החיפוי שמותקן מסביב לבית הספר שכל שבוע וחצי מתנתקת פלטה במקום אחר" סיפר שלומי דגן, יו"ר וועד ההורים בבית הספר.
אתמול (ראשון) התקיים סיור מטעם העירייה בבית הספר במטרה לבחון את הליקויים, לסיור הגיעו מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, יו"ר חלת חבר המועצה אבי סלמה, חבר המועצה ארז אבא, ראש מנהל חינוך טובה דולב, מהנדס העירייה ובכירים נוספים. בסיור הוחלט כי מהנדס חיצוני יגיע לבית הספר ויבדוק את הליקויים המדוברים. אולם הורי בית הספר החליטו כי השביתה תימשך עד אשר תתקבל חוות הדעת.
"אנחנו ההורים מאוחדים בדעה שהמצב הנוכחי הוא בגדר רולטה רוסית והימור על בריאות ילדינו, אנחנו לא מוכנים לשלוח את הילדים לבית הספר ודורשים מסגרת חלופית. במידה ולא תהיה, הילדים ישארו בבית עד לתיקון הליקויים או אישורם ע"י גורם חיצוני" אמר דגן והוסיף "אני חושב שארבעה חודשים של תקלות חוזרות הם מספיק זמן לקבל החלטה אחרת והיא להסיר כל ספק אחת ולתמיד. בטעויות כאלה אין צ'אנס שני"

חדשות מקומיות - "המצב הנוכחי הוא בגדר רולטה רוסית"

בית ספר הלל צור 

תגובת העירייה 

ביום ראשון התקיים סיור בביה"ס עם חבר המועצה אבי סלמה, מנכ"ל העירייה, ראש מינהל החינוך וצוותה, נציגי חל"ת ונציגי העירייה הרלוונטיים, הנהלת ביה"ס וכן יו"ר ועד ההורים וההנהגה. במהלך הסיור הודגש בפני ההורים כי לביה"ס יש את כל האישורים הרלוונטיים ואנו מצפים כי התלמידים ישובו לספסל הלימודים בהקדם.
יחד עם זאת לפנים משורת הדין ועל מנת להגביר את תחושת הביטחון של הורי התלמידים הוחלט למנות מהנדס (קונסטרוקטור) לצורך בדיקה חיצונית נוספת. כפי שהוסבר, תהליך הבדיקה וקבלת חוות הדעת יימשכו פרק זמן מסוים.