הבלם תומאס ג'ואל נילסן יוצאים לדרך: מכבי נתניה פותחת עונה הבלם תומאס ג'ואל נילסן
אימון הפתיחה של היהלומים ייערך הערב במתחם האימונים בשפירא עם פרצופים חדשים ותקוות חדשות. כוכב העונה שעברה, דיא סבע, מחלים מניתוח וצפוי להיות כשיר לפתיחת העונה
העולה החדשה לליגת העל, מכבי נתניה, תפתח הערב (ראשון) רשמית את העונה עם אימון הפתיחה החגיגי שייערך במתחם האימונים בשפירא.
בשעה 18:00 תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים ולאחר מכן יעלו בפעם הראשונה על הדשא לא מעט פרצופים חדשים, שיהיו אחראים להמשיך את המומנטום מעונת השיא אשתקד ומנגד להשכיח את הסיוטים מעונת הירידה לפני שנתיים. 

שני עוגנים ורכש מאסיבי

קאדר השחקנים טרם הושלם, אבל במהלך הקיץ התחזקה נתניה בלא מעט שחקנים, חלקם צעירים וחלקם מבטיחים. האחרון שבהם הוא הבלם הדני תומאס ג'ואל נילסן, שחתם בסוף השבוע לעונה עם אופציה לעונה נוספת. "אני מרגש להגיע לישראל ולמועדון כמו מכבי נתניה", אמר נילסן לאחר החתימה. "מחכה למפגש הראשון עם האוהדים עליהם שמעתי כל כך הרבה ויודע כי מצפה לנו עונה טובה ומרגשת". 
רשימת הרכש כוללת גם את השוערים דני עמוס וגולן אלקסלסי, הבלם גיא גרוס, המגנים בן צעירי וחגי גולדנברג, הקשרים דן גלזר ועדי קונסטנטינוס והחלוץ עדן שרם. החלוץ הברזילאי לאנדרו ריברו נבחן בקבוצה. שחקני הרכש מצטרפים לכוכבי העונה שעברה, הקפטן ערן לוי ודיא סבע, שעבר לאחרונה ניתוח אורתוסקופיה בברכו ויחמיץ את אימון הפתיחה. זמן ההחלמה המשוער הוא חודש ימים ובמועדון מאמינים שסבע יוכל להיות כשיר לפתיחת הליגה ביום שבת, ה-19 באוגוסט, בו תצפה לנתניה כבר במחזור הפתיחה המשוכה הקשה ביותר בליגה, כשתתארח אצל האלופה, הפועל באר שבע.