0:3 לנתניה על הפועל רעננה רואים כוכבים: 0:3 לנתניה על הפועל רעננה 0:3 לנתניה על הפועל רעננה

מכבי נתניה הציגה כדורגל מצוין ודרסה את רעננה בדרבי השרוני בדרך לניצחון בכורה העונה. ערן לוי ודיא סבא (צמד) כבשו. השוער אסף צור מנע תבוסה כואבת עוד יותר

זה לקח שני מחזורים פלוס פגרת נבחרת, אבל מכבי נתניה הוכיחה הערב (ראשון) שהיא חזרה בגדול לליגת העל, כשדרסה 0:3 את הפועל רעננה.

25 פעמים איימה נתניה על שער היריבה, 11 מהאיומים שייכים לאיש והשמאלית - ערן לוי. יכולים להמשיך לבקר אותו ולומר שהוא הולך על המגרש, אבל עם המספרים שלו פשוט אי אפשר להתווכח. שוער רעננה, אסף צור, עוד מנע ממנו כמה וכמה שערים בטוחים במשחק שיכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה בהרבה. גם עדן שרם עם שתי החמצות ענק רשאי לראות את עצמו מאוכזב.

אבל כל זה כאמור לא משנה את השורה התחתונה - נתניה זכתה בניצחון גדול, הראשון שלה לעונת 2017/18, ולאחר שלושה מחזורים היא עם 5 נקודות ועדיין ללא הפסד.
אחרי סדרת החמצות בלתי אפשרית הרגע הגדול של 2,000 אוהדי נתניה הגיע בדקה ה-60: ניקו אולסק מצא את לוי, שהניף כרגיל את השמאלית האימתנית ומ-25 מ' שלח פצצה לפינה. אסף צור, המצטיין עד לאותה דקה, נכנע לראשונה. תשע דקות מאוחר יותר סגרה נתניה עניין כשאביב אברהם שלח את דיא סבע והאחרון נתן חיתוך קטן שמאלה ובעט חד ושטוח לרשת, 0:2. לוי עוד הספיק לשלוח כדור חופשי למשקוף לפני שהוחלף, ודקה לסיום הפך סבע את הניצחון לתבוסה. הפעם עלי מוחמד היה בתפקיד המבשל והקשר המחונן הקפיץ באלגנטיות את השלישי ואיתו גם את המניות של נתניה בליגה הבכירה.