ירדן ג'רסי, פורשת מהג'ודו ג'רבי "רוצה לחיות ולא להתחרות" ירדן ג'רסי, פורשת מהג'ודו

המדליסטית האולימפית מנתניה, ירדן ג'רבי, הודיעה על פרישה מג'ודו. "זה צעד מפחיד, אבל כבר אין לי את זה בפנים", אמרה 

ירדן ג'רבי, הג'ודוקא מנתניה וזוכת מדליית הארד האולימפית מריו 2016, הודיעה ביום שני האחרון על פרישה.

יש לציין כי מאז הזכייה במדליה לא התחרתה ג'רבי וכעת ברור כי הגיעה לתחושת מיצוי בקריירה. מעבר לאכזבה עבור ראשי הענף וחובבי ספורט רבים במדינה שכבשה את ליבם עם הזכייה במדליה, ג'רבי לא תיטול חלק באליפות אירופה שתיערך בשנה הבאה בישראל.

ג'רבי בת ה-28 היא חלק מעולם הג'ודו מגיל 6. זכתה בעשרות מדליות בינלאומית, הייתה סגנית אלופת עולם ואף עלתה לראש הדירוג העולמי. הדובדבן שעל הקצפת הייתה כמובן המדליה ההיסטורית.
"בשנה שעברה זכיתי במדליה אולימפית שכל כך חלמתי עליה. האכזבה, ההפסדים, הניצחונות, הכל היה שווה את זה. המדליה נתנה לי אושר נצחי", אמרה ג'רבי במסיבת העיתונאים בה הודיעה רשמית על פרישתה. "לאחר האולימפיאדה לקחתי פסק זמן אחרי שנים קשות, התחריתי עם פציעות והתפניתי לטפל בפציעה בכתף. בערה בי אש והייתי במחנה אימונים ביפן, המחנה הכי טוב שהיה לי והג’ודו הכי טוב שהיה לי. לאט לאט האש בתוכי דעכה, בתור חיית אימונים הפכתי לאחת שמהרהרת אם לקום לאימון או, עד שהאש כבתה בי לגמרי. לצערי אין דרך להגיע לאליפות אירופה בתל אביב בשנה הבאה בלי אימונים כמו שצריך".
“אחרי לבטים רבים, אני פורשת מג’ודו, הספורט שאני כה אוהבת ומפעל החיים שלי", הוסיפה ירדן. "אני גאה בדרך שלי שהייתה ללא פשרות. אני מקווה שהצלחתי לגרום לכם להאמין שחלומות מתגשמים. אלו היו 22 השנים הכי טובות שהייתי יכולה לבקש ומעבר להרצאה שאני מעבירה, אין לי מושג מה אעשה. אני שוקלת לפתוח מועדון ג’ודו בנתניה, כי למדתי שאני צריכה שתהיה לי מטרה ואני גם אשיג אותה".
“זו החלטה לא פשוטה, אבל ידעתי שכבר אין לי את זה בפנים. הגעתי למצב שאני מחכה למחר ולא יודעת מה אני עושה. זה צעד מפחיד, אבל הבנתי שג’ודו אני כבר לא יכולה לעשות. אני רוצה לחיות ולא להתחרות".