נתניה הובסה 3:0 בידי מכבי תל אביב משיח לא בא: נתניה הובסה 3:0 בידי מכבי תל אביב נתניה הובסה 3:0 בידי מכבי תל אביב

טעות קשה של שופט הרחבה מנשה משיח, שהטעה את השופט הראשי אוראל גרינפלד והוביל לפנדל והרחקה של קובי מור. יצחקי וקיארטנסון (צמד), שהחמיץ מהנקודה הלבנה, הכריעו לקראת הסיום

מכבי נתניה תלתה הרבה תקוות הערב (שלישי) במשחקה מול מכבי תל אביב, אבל מה שעצוב יותר מהתבוסה 3:0 שהרחיקה אותה מרביעיית הצמרת הוא שהזיכרון החזק ביותר שלה מההתמודדות תהיה טעות שיפוט ששינתה לחלוטין את מאזן הכוחות.

 



בדקה ה-14 חסם קובי מור את וידאר קיארטנסון מחוץ לרחבה. השופט אוראל גרינפלד סימן תחילה על כדור חוץ, אך הוטעה על ידי שופט הרחבה מנשה משיח, שטען לעבירה. מור הורחק בכרטיס אדום והותיר את נתניה בעשרה שחקנים, וכדי להוסיף חטא על פשע הורה גרינפלד על הנקודה הלבנה. האיסלנדי בעט שטוח למרכז ודני עמוס הציל ברגלו ועשה צדק. בדיעבד, היה זה צדק זמני בלבד.
אביב אברהם ניסה את כוחו פעם אחת בכל מחצית, אבל בראשונה מצא את ראיקוביץ' מוכן ובשנייה גלש מאוחר מדי לכדור רוחב של ערן לוי. המחליף ברק יצחקי שבר את הקרח רבע שעה לסיום כשקיבל מאייל גולסה ובעט שטוח לפינה, 0:1. קיארטנסון השלים את חובו מהפתיחה וסגר עניין שמונה דקות לסיום מבישול של אלי דסה. דקה בתוך תוספת הזמן הוא גם הספיק לנעוץ מקרוב את השלישי ולהפוך את הניצחון לתבוסה.