מכבי נתניה פלייאוף עליון: מכבי נתניה הפסידה 2:0 לבית"ר ירושלים מכבי נתניה

על אף שהיו מועדפים לניצחון ברוב שלבי המשחק, היהלומים המקומיים עזבו את כר הדשא מנוצחים גם הפעם לא מעט בזכות טעויות שיפוט קשות

שריקת הפתיחה של משחקי הפלייאוף בליגת העל נשמעה אתמול במפגש הפסגה של מכבי נתניה ובית"ר ירושלים באצטדיון טדי.


חניכיו של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ספגו שער מוקדם, אפילו מוקדם מאוד בעקבות הרחקה לא טובה של דן מימוני אך לא נתנו לזה להשפיע על המשך ההתמודדות והציגו כדורגל מרהיב שהם שולטים על מרכז הכדורגל ואחוזי החזקת הכדור עקפו את ה- 60%. את המחצית השניה פתחה נתניה טוב יותר מהראשונה והייתה ראויה לנצח אך כאמור פנדל גבולי לזכותה של בית"ר, הוביל לתוצאת הסיום 2:0 לזכות בית"ר.

שחקני מכבי נתניה לא התאמצו להסתיר את אכזבתם וחלקם אף טענו כי זה היה שוד על אף שהודו כי חוליית ההגנה שכללה את ברנקו ורגוץ' ודין מימוני במרכז וחגי גולדנברג משמאל לא הייתה מתואמת מספיק וזה מה שהפך את בית"ר למסוכנת במצבים הבודדים אליהם הגיעה.
אנשי מכבי נתניה לא חסכו בביקורת על השופט אוראל גרינפלד שהוכיח פעם נוספת עד כמה מצב שופטי הכדורגל בארץ עגום. גרינפלד לא שרק פנדל של מאה אחוז לזכותה של נתניה, התעלם מפאולים ונגיעת היד של חן עזרה עליה ההסתכל מטווח אפס שלא זכתה לשריקה. למרות כל זה בנתניה מרוצים מיכולת המשחק אתמול בטדי ועם הפנים למשחק הבא.