ברק בדש | תמונה: מכבי נתניה ברק בדש ימונה למנהל מכבי נתניה ברק בדש | תמונה: מכבי נתניה

היום (רביעי) יתקיים המשחק האחרון של מכבי נתניה, לפני המשחק, יערוך המועדון טקס פרידה משחקן הקבוצה בשנתיים האחרונות, ברק בדש, שימונה למנהל הקבוצה החל מהעונה הבאה

ברק בדש | תמונה: מכבי נתניה

היום יתקיים משחקה הביתי האחרון של מכבי נתניה לעונת 17-18.
מאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ התייחס למשחק: "נמשיך לשחק ולרצות לנצח עד לשנייה האחרונה. חשוב לזכור שהדרך שבה נסיים את העונה הזו, והטעם שנשאיר במחזורים האחרונים, ייקבעו כיצד תתחיל העונה הבאה. יחסרו לנו שחקנים משמעותיים בחלק ההגנתי אך נדע למצוא פתרונות, כולל שילוב שחקני נוער צעירים". על בדש ציין ברק בדש: "ברק תרם רבות למועדון בשנה וחצי האחרונות, הן מקצועית והן אישיותית, שמח ומצפה לעבוד יחד איתו כחלק מהצוות בעונה הבאה".

בדש: "לאחר כמעל 20 שנה בכדורגל, הגיע גם הזמן שלי לפנות את כר הדשא ולתרום מהידע והנסיון הרב שעברתי, הן בקבוצות בהן שיחקתי בארץ, והן בחול, למען המשך הצלחתה של מכבי נתניה. זהו המועדון בו התחלתי את קריירת המשחק שלי כילד, ואין מאושר ממני לסיים פה את הקריירה כשחקן, לאחר עליית ליגה והתבססות בפלייאוף העליון, ולתרום למועדון מהצד השני של הקווים כמנהל קבוצה. אמשיך לתת את כל כולי למען הצלחת מכבי נתניה. רוצה להודות לצוות במכבי נתניה, על שנה וחצי נהדרות, לאשתי היקרה שרון, על התמיכה ועל שלושה ילדים מקסימים, ומעל כולם להוריי אשר מלווים אותי לכל אימון וכל משחק, מגיל 10 ועד היום".