נתניה אלופת החופים  נתניה אלופת החופים לאחר מהפך וניצחון 2-3 על כפר קאסם נתניה אלופת החופים

פצוע, אבל אלוף. דומי הצעיר ספג בעיטה באפו אבל סירב לנטוש ושער ניצחון שלו השלים מהפך לאחר פיגור 2-0. לירון פרטוק, שאיבד את אביו לפני חודש וחצי, מירר בבכי בסיום בדרך לאליפות שניה ברציפות

שתי הקבוצות הנפלאות של בני פלפלה כפר קאסם ומכבי נתניה, שמחלקות ביניהן את התארים בשנים האחרונות, נפגשו היום (שישי) לעוד גמר מרתק בסופר קלאסיקו של ליגת כדורגל החופים.
נתניה כבר פיגרה 2-0, אבל עשתה קאמבק נהדר בדרך לניצחון 2-3 וזכייה באליפות שניה ברציפות. על ההישג האדיר חתום המאמן לירון פרטוק, שאיבד את אביו לפני חודש וחצי ומירר בבכי בסיום כשהקדיש לו את התואר.
שוער נתניה חן ברקוביץ', שהציל מספר פעמים את קבוצתו מספיגה, שגה בדקה ה-11 והשמיט פנימה כדור אלכסוני של עאמר יתים הוותיק, 0-1 כפר קאסם.

חדשות ספורט - נתניה אלופת החופים לאחר מהפך וניצחון 2-3 על כפר קאסם

עם פתיחת השליש השני עשה דוורסון הברזילאי בית ספר לאדם לם ושלח טיל לחיבורים של אבי גבאי, 0-2. כשכולם חשבו שנתניה מרימה ידיים החזיר אותה קובי בדש את למשחק עם שער מצמק, ודקה אחר כך איזן נויה פראן בפנדל לאחר שדומי ספג בעיטה באפו מוואסים אגברייה, 2-2 לקראת השליש האחרון.
דווקא דומי, שדימם מאפו, סירב לוותר על המשך המשחק ובא על שכרו עם שער ניצחון ממרחק שתיים וחצי דקות לסיום, מהפך ענק ו-2-3 לנתניה בדרך לתואר.
קודם לכן הייתה שותפה נתניה לחצי גמר נהדר בו ניצחה 5-6 את בית"ר ירושלים. שליש ראשון מטורף הסתיים ביתרון 3-4 לנתניה, שהמשיכה עד הגמר מצמד של דומי, נגיחה של בדש אחרי 16 שניות בלבד, גחא עיני, מספרת אדירה של אזקיאל קררה וקינוח עוצמתי של פראן מחיאה. כשלוש שעות לאחר מכן שחקניה היו חתומים על קאמבק ענק בדרך למתנה הגדולה ביותר שיכלו להעניק למאמנם. גם מי שאינו אוהד נתניה התקשה להישאר אדיש נוכח הדמעות של פרטוק. אם למישהו מגיעה האליפות הזו, זה קודם כל לו.

חדשות ספורט - נתניה אלופת החופים לאחר מהפך וניצחון 2-3 על כפר קאסם