דוד ג'ורג' ז"ל טורניר כדורגל ע"ש דוד ג'ורג' דוד ג'ורג' ז"ל

ביום חמישי הקרוב יתקיים במגרש הכדורגל של שכונת עמידר טורניר כדורגל לזכרו של אוהד מכבי נתניה והקמע של הקבוצה דוד ג'ורג' ז"ל

 

חצי שנה עברה מאז הלך לעולמו הקמע דוד ג'ורג', אוהד מכבי נתניה אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. בסביבתו של דוד בחרו להנציח את זכרו באמצעות אחת האהבות הגדולות בחייו, כדורגל, וארגנו טורניר כדורגל מושקע בשיתוף אנשי המועדון שיתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 19:00 במגרש הכדורגל הסמוך למקום מגוריו של דוד בשכונת עמידר.
"את הרעיון לקיום טורניר הגתה שירלי ממתנ"ס נאות הרצל ואני כמובן חיבקתי את הרעיון בשתי ידיי כי חלק עיקרי ובלתי נפרד מחייו של דוד היה הכדורגל. דאגנו לחולצות עם לוגו שעוצב במיוחד לאירוע, גביעים למנצחים ועוד פרסים כדי להוסיף עניין". עוד הוסיפה ריקי "משפחת מכבי נתניה הכוללת את האוהדים הרבים של הקבוצה ואנשי המועדון שבראשם עומד אייל סגל מחבקים אותנו, מחזקים בתומכים בכל, גם ברעיון לקיים טורניר. וזה לא דבר שמובן מאליו אף פעם ומחמם את הלב כל פעם מחדש לדעת שבתוך כל הכאב הצער והאבדן, קיבלנו משפחה אמיתית".
לשאלה מה הייתה רוצה למסור לאוהדים השיבה ריקי: "חשוב לי שכמה שיותר אנשים יבואו וייקחו חלק, שזה יהיה משהו גדול ומסורת של שנים."
האירוע יתקיים בתאריך 13.12 היום חמישי הקרוב בשעה 19:00 במגרש השכונות בעמידה בסמוך לרחוב שמעון ברכה