בן שטרית נעשה הכל להציג איכות גבוהה ולהיאבק בחלק העליון של הטבלה" בן שטרית

יוסי בן שטרית, מאמן קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק מדבר על היעדים לשנה הקרובה ועל הציפיות שלו מעצמו בשנתו הראשונה כמאמן הקבוצה 
יוסי בן שטרית, בן 36 יפתח לראשונה את השנה כמאמן הראשי של קבוצת הנוער טוברוק.

 

בשקט ובלי טקסים מיוחדים, החלו לפני מספר שבועות אימוני קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק ולראשונה פותח את העונה על הקווים יוסי בן שטרית, מאמן קבוצת הנערים של טוברוק בשנה שעברה, שקיבל לידיו את קבוצת הנוער חמישה מחזורים לסיום העונה שעברה בעקבות עזיבתו של מוטי איווניר. בן שטרית, שזוכה להערכה רבה במועדון, קיבל את המפתחות מאריק איזיקוביץ' וכבר מסמן יעדים אישים וקבוצתיים.

"המטרות בטוברוק ברורות וידועות לקדם כמה שיותר שחקנים לבוגרים לשחק כדורגל אטרקטיבי ויעיל שכיף לראות" אומר בן שטרית, "אנחנו לא רוצים להגיע למתח שהיה שנה שעברה ונעשה הכל להציג איכות גבוהה יותר. טוברוק זה מועדון שהיה בחלק העליון של הטבלה בשנים האחרונות ולשם אנחנו שואפים".

כמה שחקנים החלו את האימונים?

"נכון לעכשיו יש בסגל 32 שחקנים שאחוז גדול מתוכם אלו שחקני נערים א שעלו לנוער ועושים כל שביכולתם להוכיח שמקומם בסגל. יש לנו מספר שחקנים שכבר בשלים לדעתי להגיע לבוגרים, והם ישארו איתנו בעונה הקרובה לעזור לנו להשיג את המטרות ולהתקדם בעצמם טרם המעבר לבוגרים. מהקבוצה הקודמת יצאו 4 שחקנים לליגת העל – עדן דהן ועמיד מחאג'נה הצטרפו לאופק מרום בקריית שמונה, אנס מחמיד שחתם בהפועל ת"א, עומר בר שיתחרה על חולצת השוער בהפועל פ"ת. אם נעמוד ביעד הזה גם השנה זו תהיה הצלחה".

אתה פותח את השנה כמאמן הקבוצה. איך התחושות ומה הייתי רוצה להנחיל לשחקנים?

"ראשית אני רוצה לומר תודה לכל צוות המועדון על האמון, זה לא מובן מאליו שאני ממשיך בנוער גם השנה. טוברוק הוא מועדון שיקר לליבי ואין ספק שזו אחריות גדולה. מתחילת הדרך אני מלמד את השחקנים שעבודה קשה ומשמעת עצמית היא המתכון להצלחה, וזה גם מה שאני דורש מעצמי יום יום, שעה שעה. ככל שהאתגר גדול יותר וקשה יותר כך אני פורח יותר. טוברוק זה מועדון ששם דגש על חיים ספורטיביים לצד השקעה בלימודים ובאזרחות טובה, ואני גאה להיות חלק ממועדון שבונה כדורגלנים שהם גם אזרחים טובים".

מי עוד בצוות האימון?

"אני חושב שהשנה יש לנו צוות איכותי מאוד, יובל עזריה כמאמן נוסף, שעוזר לי באופן אישי ולקבוצה בכלל, מביא יתרונות נוספים שאין בכל צוות. חן אזולאי הוא מאמן הכושר. אבי אוחיון ומיטל מיימוני מנהלי הקבוצה המסורים דואגים לכך שנתעסק רק בכדורגל, ואני מרגיש שיש לנו כקבוצה את כל הכלים להצליח".

לסיכום – מה אתה מאחל לעצמך השנה?

"ברור שאני מאחל לעצמי להמשיך ולהתקדם כמאמן, להצליח להנחיל את האופי והידע שלי בקבוצה, ולראות את הנוער מצליח ועושה עונה טובה".