גבאי. המנהל המקצועי של בית"ר טוברוק רונן גבאי בראיון לקראת המשחק מול אשקלון בשבת גבאי. המנהל המקצועי של בית"ר טוברוק

לאחר שסגרו כמעט סיבוב שלם ללא ניצחון וללא משחק בו כבשו יותר משער אחד, ניצחה קבוצת הנוער של טוברוק את זו של בני סכנין 3-0. רונן גנאי, המנהל המקצועי: "כל משחק עכשיו הוא כמו גמר גביע"

אנחת רווחה נשמעה ביום שבת מכיוון המגרש בטוברוק, לאחר שקבוצת הנוער של המועדון גברה על בני סכנין בתוצאה 3-0 (סוזה, אגמי ואיסקוב) והתרחקה מרחק 4 נק' מהקו האדום.

 

גבאי. המנהל המקצועי של בית"ר טוברוק

טוברוק, שלא ניצחה מאז המחזור השלישי (4-0 על הפועל אשקלון) ולא כבשה יותר משער אחד מאז אותו ניצחון, התגברה על חסרונם של שחקנים מרכזיים וניצחו במשחק שבמועדון הגדירו כ"משחק על עונה שלמה". בסוף השבוע הקרוב תצא הקבוצה למשחק מול אותה הפועל אשקלון, שממוקמת מתחתיה בטבלה – בתקווה להמשיך את המומנטום ובעיקר להמשיך את היכולת הטובה בהתקפה.

זמן טוב לשאול כמה שאלות את המנהל המקצועי של הקבוצה, רונן גבאי:
למעשה זה ניצחון ראשון מזה כמעט מחזור – והראשון שלך מאז שחזרת לתפקיד המנהל המקצועי
כן, אחרי הרבה שבועות קשים היה לנו משחק טוב שגם הצלחנו לתרגם לשערים ולשלוש נקודות, וזאת למרות שהיינו חסרים כמה שחקנים מרכזיים. החבר'ה התעלו כקבוצה ובאמת הגיעה לנו לנצח הפעם ולשבור את הרצף השלילי.
עשיתם משהו שונה עם השחקנים לקראת המשחק הזה?
לא עשינו שום דבר שונה, להיפך – ניסינו דווקא להרגיע את השטח. אני חושב שבשבועות האחרונים אנחנו מפגינים סה"כ יכולת טובה, אבל לא הצלחנו לתרגם זאת לשערים ולניצחונות. אני מקווה שהניצחון ייתן לנו ביטחון גם להמשך, כי לפעמים זה כל ההבדל.
איך מורידים את השחקנים לקרקע?
אין צורך, אני חושב שלמרות הניצחון כולם מודעים שהמצב עדיין קשה וכל משחק מעכשיו הוא כמו גמר גביע – לדוגמא בשבוע הבא באשקלון, שמסובכת מתחת לקו האדום ויבואו כמונו להילחם על כל נקודה. שמחנו בחדר ההלבשה, הלכנו לישון עם חיוך – ויום למחרת השחקנים כבר התייצבו לאימון לקראת שבת.
משפט על דניאל סוזה, הזר הגנאי שכבש שער בכורה בקבוצה?
סוזה הוא שחקן חזק ומהיר, חלוץ אמיתי – אבל יותר מהכל הוא פשוט בחור נהדר, שמשקיע בכל אימון 100% ונקלט מהר בקבוצה. בצורה הזו אני משוכנע שהוא יבקיע עוד שערים רבים בחייו.