ארז איסקוב | בית"ר טוברוק  מסע ההיחלצות של טוברוק נמשך ארז איסקוב | בית"ר טוברוק

בשלושת המחזורים האחרונים צברה טוברוק 7 מתוך 9 נקודות, לצד מאזן שערים 7-1, ולראשונה מזה חודשים עלתה הקבוצה למקום ה-13 בטבלה, אשר מבטיח עונה נוספת בליגת העל

בשבת הקרובה תעלה הקבוצה למשחק על 6 נקודות מול הפועל חיפה שמתחת לקו האדום, ומאמן טוברוק מדגיש: "חיפה יבואו להילחם על המגרש, אסור לנו לבוא שאננים" 

 

ארז איסקוב | בית"ר טוברוק 

לאחר שלא ניצחה במשך סיבוב שלם והתקשתה לכבוש, ניצחה קבוצת הנוער של טוברוק בשבת האחרונה את הפועל ב"ש 3-0 ועלתה לראשונה מזה זמן רב למקום ה-13 (20 נק') על חשבונה של מ.ס. אשדוד (17 נק'). הניצחון על ב"ש משלים שלושה משחקים ללא הפסד לטוברוקים (ניצחן 3-0 על בני סכנין ותיקו 1-1 עם הפועל אשקלון). המקום ה-13 מבטיח הישארות בליגת העל, בעוד המקום ה-14 מוביל למשחקי מבחן.

למרות האווירה הטובה במועדון בעקבות התוצאות האחרונות, מאמן הקבוצה שלומי מיטלקה מסרב לחגוג: "אני מרוצה כי כבר תקופה ארוכה אנחנו נראים טוב יותר, ועכשיו גם מגיעים השערים והנקודות, אבל צריך לקחת גם את התקופה הזו בפרופורציה כי עוד לא עשינו כלום והדרך להבטחת ההישארות עוד ארוכה".
ביכולת הנוכחית אתם יכולים גם לסיים בחצי העליון של הטבלה
אנחנו לא מסתכלים על זה בכלל, הפסד אחד ואנחנו חוזרים למקום שממנו הולכים למשחקי המבחן. ביום שבת אנחנו יוצאים למשחק קשה מאוד מול הפועל חיפה, קבוצה מתחת לקו האדום, שיבואו להילחם על המגרש, ואסור לנו לבוא שאננים כי אז נפסיד. בסוף, גם אחרי התוצאות הטובות במחזורים האחרונים, אנחנו קבוצת תחתית. כשאמרנו שעד סוף העונה כל משחק הוא גמר גביע – התכוונו לכך, נצטרך להמשיך להילחם על כל נקודה אם אנחנו רוצים שגורלנו יהיה בידינו.
איך מכינים את השחקנים לקראת חיפה?
עובדים כמו כל שבוע, גם על המגרש וגם מבחינה מנטלית. הפועל חיפה, למרות המיקום, היא קבוצה טובה וקשוחה. במחזור הקודם הם אמנם הפסידו 2-0 למכבי פ"ת, אבל אנחנו הפסדנו לפ"ת לפני חודש בתוצאה גבוה בהרבה ואנחנו עדיין מתקשים מחוץ למגרש הביתי שלנו. הכל פתוח ואין כאן פייבורטית. מי שתרצה את זה יותר, תהיה ממושמעת ומרוכזת יותר – תיקח את הנקודות.