אליפות טניס שולחן הישג מרשים לנתניה באליפות ישראל בטניס שולחן אליפות טניס שולחן

אליפות ישראל - 64 בטניס שולחן סיפקה הצצה נוספת להצלחת הענף בעיר נתניה. עידו בן שמחון מאמן הנבחרת האולימפית והבעלים של מועדון הפועל נתניה-טניס שולחן מסכם את התחרות וגם מותח ביקורת

 

בחול המועד פסח התקיימה בעיר רעננה אליפות ישראל  ה-64 בטניס שולחן, בה לקחוחלק עשרות ספורטאים משני המועדונים המובילים בעיר. עידון בן שמחון (30) מאמן הנבחרת האולימפית בענף מסכם את התחרות וגם מותח  ביקורת על חוסר הרצינות וההכרה כמו העדר התמיכה וההשקעה להם זוכה הענף מצד העירייה. 

סיכום התחרות מנקודת המבט שלך?

בשתי מילים: היה מעולה! ועכשיו ברשותך אפרט: בחול המועד פסח, בזמן שתושבי ישראלי טיילו ונפשו בהמוניהם התקיימה אפשר לומר מתחת לרדאר ולא במכוונת תחילה אליפות ישראל בעיר רעננה. נתניה הייתה בין העיר המככבות בתחרות שכן עשרות ספורטאים מוכשרים משני המועדונים הגדולים בעיר לקחו חלק ואף הגיעו לתוצאות מרשימות. קחי למשל את ההישג האדיר שרשמה שחקנית מכבי נתניה בקטגוריית נערות, ויטל קרלין- זכתה מקום ראשון והוכתרה אלופת ישראל לנערות. בגזרת הנשים שחקנית הפועל נתניה, מאיה גילשטיין שזכתה במקום השלישי והמכובד.

ספורט נוער - הישג מרשים לנתניה באליפות ישראל בטניס שולחן

זו רק אני או שענף הטניס שולחן פחות פופולארי ומוכר במחוזותינו?

לצערי זו לא רק את, הענף מוכר אבל לא מספיק וחבל כי מדובר ללא ספק באחד מענפי  הספורט המובילים בעיר לחות מבחינה הישיגית. קיימים שני מועדונים גדולים בעירמכבינתניה והפועל נתניה, בכל אחד מהם מתאמנים למעלה מ-300 ספורטאים מידי יום. על אף כמות הספורטאים שהולכת וגגדלה מידי שנה, ענף הטניס שולחן לא זוכה להכרה לה הוא ראוי, מה שבסופו  של דבר פוגע בעיר. החומר האנושי לעבודה פה הוא משובח.

שאתה אומר אין מספיק הכרה למה אתה מתכוון?

בראש ובראשונה לחוסר התמיכה הכלכלי של העירייה לפחות כמו בענפי ספורט אחרים, אין מתקנים ראויים לאימון שזה הא' ב'. משום מה רואים בטניס שולחן סוג של ענף ספורט חובבני וזו טעות כי אנחנו מזמן לא שם ולמעשה מעולם לא ממש היינו שם, אפילו לאולימפיאדת ריו הגענו.

מה היית רוצה לומר לבעלי התפקידים שקוראים עכשיו את הכתבה?

בשנים האחרונות צובר טניס השולחן תאוצה יותר מתמיד וההשקעה בו משתלמת מאין כמוה.אני כולי תקווה שהמצב הנוכחי ישתנה וכמה שיותר מהר. בסופו של דבר השקעה בתחום תוביל להישגים גבוהים יותר שיובילו לכבוד וגאווה לעיר.