פרסומת היכל התרבות
ההכנות לקראת פסטיבל הזמר העברי בנתניה | צילום: סיון נצח הכנות אחרונות לקראת פסטיבל הזמר העברי בנתניה ההכנות לקראת פסטיבל הזמר העברי בנתניה | צילום: סיון נצח

מחר בערב יתחילו שלושה ימים של הפנינג ענק, פסטיבל הזמר העברי הראשון בעיר ימים בו יופיעו קובי אפללו, רוני דלומי, חני נחמיאס, ירדנה ארזי, הגבעטרון ועוד. יצאנו לבדוק את ההכנות לקראת הפסטיבל, ההתרגשות בעיצומה

הפסטיבל ייערך בימים שלישי-חמישי 22-24.8 בין השעות 18:30-23:00 ברחובות עוזי חיטמן ואהוד מנור בעיר ימים.

ההכנות לקראת פסטיבל הזמר העברי בנתניה | צילום: סיון נצח

יצאנו לשטח לראות את ההכנות, הבמות כבר הוצבו, הדגלים ניתלו וכולם מוכנים ומתרגשים לקראת מחר.

פסטיבל הזמר העברי הראשון בנתניה

לפני כחודשיים פנתה ראש העיר מרים פיירברג איכר למנכ"ל היכל התרבות, בני אפרים בבקשה לערוך פסטיבל הצדעה לזמר העברי. לאחר מספר פגישות בהשתתפות חברת המועצה האחראית על התרבות, צ'וצ'י זילברברג ויחד עם גופים רלוונטיים בעירייה, הוחלט להתחיל השנה מסורת של פסטיבל זמר עברי ולקיימו בעיר ימים, שם הרחובות קרויים על שם האמנים."הזמר העברי לא זר לנו, קיימים אירועים מינוריים באמפיתאטרון, אבל השנה אנחנו מקיימים פסטיבל שלם כהצדעה לזמר העברי" סיפר בני אפריים.

אירועים בנתניה והסביבה - הכנות אחרונות לקראת פסטיבל הזמר העברי בנתניה

ההכנות לקראת פסטיבל הזמר העברי בנתניה | צילום: סיון נצח

מה מתוכנן באירוע?

האירוע הוא שלושה ימים של הפנינג בסימן הצדעה לאמנים הישראלים. באירוע יהיו שלוש במות, בהם יתקיימו הופעות לילדים ומבוגרים, ליד הבמות יהיו 17 דוכני אוכל משוק מחנה יהודה שיתנו ציביון ישראלי לאירוע. "מדובר בסוג של פסטיבל אוכל שמבוסס על שוק מחנה יהודה. בנוסף, במקום תתקיים תערוכה של היוצרים עליהם קרויים רחובות עיר ימים, דמויות האומנים יוצבו ברחובות" הוסיף אפרים.

אירועים בנתניה והסביבה - הכנות אחרונות לקראת פסטיבל הזמר העברי בנתניה

ההכנות לקראת פסטיבל הזמר העברי בנתניה | צילום: סיון נצח

אירוע לילדים יתחיל כל יום בשעה 18:30 והאירוע המרכזי בשעה 21:00, הכניסה חופשית. נגנים של התזמורת הקאמרית קיבוצית ילוו את האירוע כולו ויארחו את הזמרים קובי אפללו, רוני דלומי, אוהד שרגאי, ליאורה ואת ההרכב הווקאלי ''בריזה', בלילה השני ירדנה ארזי והגבעתרון במופע מלא ובלילה השלישי ערב שירה בציבור.

"הקיץ הזה כולו בסימן הזמר העברי, אנחנו כבר נמצאים בהכנות מרתוניות לקראת המופע של עמיר בן עיון בכיכר העצמאות ב- 27 לחודש ואירוע של צביקה פיק ומאיה בוסקילה בגן הפסלים בקרית נורדאו שיתקיים ב 29.8 ויתחיל עם מופע של מיכל ינאי. לפסטיבל הזמר העברי בעיר ימים, צפויים להגיע כעשרת אלפים מבקרים, אנו מתרגשים לקראת האירוע ומצפים לראותכם"

לפירוט ההופעות בפסוייקלי הקלק/י כאן

לכל אירועי אוגוסט בעיר הקלק/י כאן