פרסומת היכל התרבות
אנחנו רוצים את הקהל הצעיר אצלנו - היכל התרבות בנתניה "אנחנו רוצים את הקהל הצעיר אצלנו" אנחנו רוצים את הקהל הצעיר אצלנו - היכל התרבות בנתניה

בהיכל התרבות יצאו בקמפיין נרחב למען הציבור הצעיר בעיר. על הפרק: שיתוף פעולה עם נציגי ארגון "הגג", מנוי מוזל לארבע הצגות "צעירות" וכניסת חיילים חינם על בסיס מקום פנוי.

חדוה כהן, מנהלת אגף התרבות וסל תרבות יישובי: "החלום הוא שהצעירים יראו בנתניה מרכז תרבות"

שת"פ על הגג

זה לא סוד שעיקר הקהל הפוקד את שעריו של היכל התרבות בנתניה הינו בגילאי 50 פלוס. אלא שראשי ההיכל החליטו לשנס מותניים כדי לשנות מעט את התמונה. כמובן שאין להם דבר וחצי דבר נגד הקהל הבוגר, אבל לאחרונה הוחלט לצאת בקמפיין שימשוך גם את הקהל הצעיר.

"החלטנו לעשות מאמץ כדי לפצח את עניין הצעירים ולקרב אותם אלינו", מספרת חדוה כהן, מנהלת אגף תרבות וסל תרבות יישובי. "כדי שזה יקרה נבחרו הצגות שמתאימות יותר לקהל הצעיר, כמו הדרמה המשפחתית "הצמה של אבא", "במנהרה" של תיאטרון "גשר" שעוסקת בשירות הצבאי וכן ורסיה עכשווית ל"כטוב בעיניכם" של שייקספיר", "הזוג המוזר הגרסה הנשית" ועוד..

אירועים בנתניה והסביבה - "אנחנו רוצים את הקהל הצעיר אצלנו"

המנהרה - הצגה

גם לכהן המנוסה ברור שהצגות בעלות "ראש צעיר" בלבד לא מספיקות. לאחרונה הורחב שיתוף הפעולה בין היכל התרבות לארגון הצעירים "הגג" בעיר. נציג הארגון צורף לפורום המייעץ ברפרטואר העונתי וסייע בבחירת ההצגות ונציגים נוספים נטלו חלק בסיעור מוחות שקיימה ההנהלה למען קידום קמפיין המנויים. תוצרי השת"פ מתבטאים בין השאר בחבילה מוזלת בת ארבע הצגות שכבר מוצעת באתר של ארגון "הגג", אותה יכולים לרכוש גם חיילים משוחררים תושבי העיר. כמו כן, חיילים תושבי נתניה יוכלו לצפות ברפרטואר ההצגות של ההיכל על בסיס מקום פנוי.

"מחירי החבילה זולים מאוד ונגישים לקהל הצעיר", מסכמת כהן. "אנחנו מאוד רוצים אותם איתנו ומקווים שימלאו את האולמות. שיתוף הפעולה עם "הגג" מקסים. אנחנו מרבים להתייעץ איתם , שואבים מהם רעיונות ומסים להתאים לקו החשיבה שלהם . אנחנו נהנים לטפח אותם ואני מבטיחה שהשנה גם האופן בו נקבל את הקהל שלנו יהיה מוכוון יותר לצעירים. התפישה העירונית היא לתת מענה תרבותי לכל שכבות האוכלוסייה והחלום הוא שהצעירים לא ירוצו לתל אביב אלא יראו בנתניה מרכז תרבות".