פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
חגיגת הקפות מיוחדת  בפולג-עיר ימים חגיגת הקפות מיוחדת  בפולג-עיר ימים חגיגת הקפות מיוחדת בפולג-עיר ימים
ברחבת בית הספר חיים חפר מתוכננת חגיגה גדולה וכפולה בליל שמחת תורה ובצאת החג, עם אטרקציות עשירות לכלל האוכלוסייה. שליח חב"ד, הרב שניאור ברוד: "הלוואי שהשמחה שניקח מן החג תלווה אותנו למשך השנה כולה"
הערב ומחר ייחתמו חגי תשרי בשמחת תורה, ובבית חב"ד בפולג-עיר ימים שקדו על שלל אירועים חגיגיים ומצפים לקהל גדול ומגוון בהקפות ובהקפות השניות. 
"בשמחת תורה למעשה חותמים את כל שרשרת האירועים של חגי תשרי ועוברים מהיראה של ראש השנה וכיפור אל נקודת השמחה", אומר שליח חב"ד בפולג-עיר ימים, הרב שניאור ברוד. ואם שמחה – אז עד הסוף. הערב (רביעי) בשעה 18:30 – ליל שמחת תורה, ימשיכו בחב"ד את מפעל בית הכנסת הפתוח שהוכיח את עצמו בכיפור עם קרוב ל-2,000 איש ובליל החג הצפי הוא לאירוע השני בגודלו. ברחבת בית הספר חיים חפר (בני ברמן 4, סמוך לקניון עיר ימים) יוצב בר חגיגי ועשיר שיתדלק את ההקפות ויוביל לכך שאיש לא ירקוד על בטן ריקה. כמו כן ייערכו שבע הקפות מיוחדות לפלחים שונים באוכלוסייה, ביניהן לילדי דור העתיד- שיזכו לדגלים ושקיות הפתעה, לחיילי צה"ל, למתנדבים בקהילה, לילדי בר ובת מצווה וכן לחתנים ולכלות שצפויים לעמוד בשנה הקרובה תחת החופה.  

המטרה: הזדהות

במוצאי החג, יום חמישי בשעה 20:00 בערב ישובו ההמונים לאותו הלוקיישן ויחגגו הקפות שניות בליווי מוסיקה טובה ובדגש על הפתעות לילדים. "ההקפות השניות הן על מנת להזדהות עם היהודים שבחו"ל שחוגגים יומיים", מסביר הרב שניאור. "אנחנו מצפים גם כאן לקהל גדול מניסיון של שנים קודמות".
"המוני יהודים שמחים ורוקדים ומביאים את הילדים והמשפחות לסיום חודש החגים הנפלא", הוא מסכם. "בעידן של שפע גדול כל כך, המצרך היחיד שאי אפשר לקנות בשום חנות הוא השמחה. אנחנו מצפים  ומחכים לראות את כולם ברצף האירועים והלוואי שהשמחה שניקח מן החג הזה תמשיך ותלווה אותנו למשך השנה כולה".