פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
מבלים סוכות בנתניה מבלים סוכות בנתניה: האטרקציות והאירועים בחול המועד   מבלים סוכות בנתניה | תמונה: עיריית נתניה

העיר נתניה חוגגת את סוכות 2018 עם מגוון אטרקציות ואירועים ביניהם פסטיבל פניני גיטרה, תערוכת מנורות שעוצבו על ידי אמנים וידוענים, הפנינג במרכז העיר ועוד

מבלים סוכות בנתניה | תמונה: עיריית נתניה

חג הסוכות בפתח ועמו שלל אירועים. ריכזנו עבורכם את שלל האירועים לילדים ולמבוגרים,במסגרת חול המועד סוכות, 2018.
במהלך החג תוצב סוכת העיר בכיכר העצמאות החדשה, פתוחה ומצוידת בארבעת המינים.

20.9 יום חמישי בשעה 17:00 חוגגים את חגי תשרי בגינה הקהילתית קריית השרון עם הכנת קישוטי סוכה.הכניסה חופשית

פסטיבל פניני גיטרה

24-27.9 ימים שני-חמישי פסטיבל פניני גיטרה ה-13 בהיכל התרבות נתניה, בסימן 70 למדינה ושנת ה-90 לנתניה. הנאה לחובבי מוזיקה בכלל, חובבי גיטרה בפרט וכל מי שמעוניין להיחשף לעולם מוזיקלי מגוון ומרתק שהגיטרה מציעה מוזמן לפסטיבל הבינלאומי לגיטרה. ארבעה ימים של חוויה אמנותית ומוזיקלית הכוללת אירועים מיוחדים עם אמנים והרכבים מובחרים מהארץ ומהעולם, מגוון קונצרטים שיציעו לקהל מסע מוזיקלי קסום, שירי בכורה בהפקות מקור מיוחדות, לצד קלאסיקות מוכרות.התוכנית כוללת ערבי מחווה לזמר העברי במסגרת קונצרט חגיגי "בגיטרה וזמר מארגוב ועד שמר" וקונצרט מחווה לנתניה ואמניה בו ישתתפו גם המקהלה הייצוגית של הקונסרבטוריון של נתניה. בנוסף התוכנית כוללת מופעים המשלבים מוזיקה קלאסית, פלמנקו, פיוז'ן ומוזיקת עולם.

דניאל עקיבא, מלחין, נגן גיטרה וממייסדי ומנהלי פסטיבל פניני גיטרה "הפסטיבל ברמה בינלאומית הנותן מקום של כבוד לניגוני הגיטרה על כל גווניו ומהווה מקור להשראה לפסטיבלים בינלאומיים אחרים בעולם. זוהי הזדמנות נפלאה לכולם ליהנות ממוזיקה איכותית וטובה המתבצעת על ידי טובי הנגנים מהארץ והעולם. אנו שמחים לארח השנה לצד הנגנים הישראליים, את הנגנים וההרכבים מהעולם ביניהם ג'ררדו נונייז, פלקו דה נרחה, אנסמבל שין, אנסמבל נגוואה ועוד".

הכניסה לאירועי הפסטיבל ללא תשלום, בהזמנת כרטיסים מראש בקופת היכל התרבות נתניה

אירועים בנתניה והסביבה - מבלים סוכות בנתניה: האטרקציות והאירועים בחול המועד

פניני גיטרה | תמונה: עיריית נתניה

מאירים את ישראל

25-27.9 ימים שלישי-חמישי תערוכת חוצות ותצוגת מנורות מרהיבה מאירים את ישראל בה יוצגומיצגי מנורות שעוצבו על ידי אמנים חברי עמותת "אמני נתניה", ידוענים, בני נוער וחובבי אמנות במיזם משותף לעיריית נתניה ולבית החולים "לניאדו". המנורה כסמלה של מדינת ישראל מבטאת אחדות, זיקה לשורשים ומסורת רבת שנים. מטרת העל לפרויקט היא גיוס כספים לטובת הקמת פגייה חדשה בבית החולים "לניאדו". התערוכה תוצג באכסדרת היכל התרבות העירוני ובכיכר העצמאות החדשה. הכניסה חופשית.

פלנתניה

הפלנתניה יקיים מגוון פעילויות בחול המועד סוכות לכל המשפחה עם מגוון הדגמות מדעיות, סדנאות מדע ואסטרונומיה, תנועה וצליל, על אסטרנאוטים וטיסות לחלל, חברים מכוכב אחר ותיירות לחלל

בין הסדנאות גם ארבעת המינים והקשר שלהם לחושים שלנו, מיצגים בפלנטריום והדרכות בגן המדעי ובגן היפני.

26.9 יום רביעי פעילות ייחודית בפלנתניה לפתיחת שנה בין השעות 19:30 21:30 עם תצפית טלסקופים לקהל הרחב.הערב יכלול תצפיות על כוכבי הלכת בהם ניתן לצפות ממדשאת הפלנטריום וכמובן בירח המלא, התצפיות יהיו מלוות בהסברי שמיים והדרכות על שמי הלילה.

מוזיאון העיר נתניה

מגוון פעילויות במוזיאון העיר, ביניהן
25.9 יום שלישי סיור "חלונות אל העבר"- להכיר את העבר מבעד להווה, תוך סיור חווייתי לכל המשפחה במסלול העובר דרך מוזיאון העיר, בית הבאר, השכונה הבלגית, מחנה יעקב, מלטשות העיר וסיור בחורשת הסרג'נטים.
26.9 יום רביעי סדנת "שנות טובות ברוח נוסטלגית" וסדנת "צילום מתעורר לחיים" הגלויות הנוסטלגיות של כולנו מתעוררות לחיים מתוך אוסף המוזאון.
27.9 יום חמישי בוקר של חוויות לכל המשפחה - בתחילה במרוץ ברחוב הרצל עם חידות נושאות פרסים, חידות באמצעות הסמארטפון לגילוי סודות קסומים, וצילום משוחזר ותחפושות עם המצלמה התיאטרלית החדשה.

הפנינג לכל המשפחה

26.9 יום רביעי הפנינג לכל המשפחה במרכז העיר במסגרת אירוע השקת רחוב הרצל בהשתתפות להקת המחול "חבצלות", תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, המרכז הבינלאומי לכלי הקשה "טרמולו" והפנינג חווייתי לכל המשפחה מרחוב הרצל (פינת שטמפפר) ועד המדרחוב.אמני בלונים, קיר גרפיטי "הרצל אמר" ועוד. האירוע יתקיים בין השעות 19:00-22:00

קניון עיר ימים

25-27.9 ימים שלישי-חמישי היוטיוברים של ערוץ הגיימינג "המרתף" יגיעו לקניון למופע גיימיינג אינטראקטיבי וידריכו את הקהל בטיפים של מקצוענים. כמו כן יוצבו במתחם 12 עמדות פלייסטיישן 4 עם הלהיטים הכי חמים והילדים יוכלו לרקוד מתחם ריקודי FORTNITE נושא פרסים. הפעילות תתקיים בין השעות 12:00 20:00. פעילות היוטיוברים 'המרתף' בין השעות 17:00-19:00