בית חולים לניאדו ד"ר יוליה פרוד בראש מערך ההרדמה וחדרי הניתוח בלניאדו בית חולים לניאדו

ד"ר יוליה פרוד מונתה לעמוד בראש מערך ההרדמה וחדרי הניתוח בבי"ח לניאדו

ד"ר יוליה פרוד 

ד"ר פרוד הינה מומחית בעלת שם בתחום ההרדמה, ביצעה תת התמחות בהרדמה לניתוחי לב בילדים במרכז הרפואי שיבא, היא משתתפת קבועה במשלחות לטיפול בילדים הסובלים ממומים לבביים במדינות עולם שלישי ובעברה שנים רבות של עשייה קלינית מסועפת במרכז הרפואי רמב"ם. מערך חדרי הניתוח בבי"ח לניאדו מכיל 8 חדרי ניתוח, בנוסף לחדר ניתוח גינקולוגי הממוקם בתוך מתחם חדרי הלידה. ד"ר פרוד תנהל את כלל מערך ההרדמה וחדרי הניתוח, המונה מספר רב של מרדימים, צוות סיעודי וצוות לוגיסטי. ד"ר פרוד תיישם כלים ניהוליים מתקדמים על מנת לייעל ולמקסם את פעילות חדרי הניתוח למען בריאותם ורווחתם של כחצי מליון תושבי נתניה ואיזור השרון. ד"ר פרוד דוגלת באג'נדה קלינית הרואה את המטופלים במרכז, לאג'נד'ה זו השלכות רבות בתוך חדרי הניתוח ומחוצה להם. כחלק מאותה אג'נדה, תעסוק ד"ר פרוד בהכשרת צוות שיבצע פעולות טשטוש (סדציה) ללא צורך בכניסה לחדר ניתוח, עבור בעיות קליניות כדוגמת פריקת כתף, גיבוס שבר אצל ילדים וכדו'. כמו כן תקים ד"ר פרוד שירות "כאב אקוטי" למטופלים לאחר ניתוח הסובלים מכאב חריף וזקוקים לייעוץ מרדימים לשיכוך כאבים. ד"ר פרוד תעסוק גם בניהול האקדמי של מערך ההרדמה וחדרי הניתוח על מנת להגדיל משמעותית את כמות ואיכות המתמחים/ות הנקלטים במערך.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בירך את ד"ר פרוד על המינוי ואמר "מערך ההרדמה וחדרי הניתוח מהווים חלק משמעותי מאד מפעילות בית החולים. מדובר במערך בעל חשיבות קריטית לבריאותם של המטופלים וכן בעל חשיבות לא מבוטלת להמשך שדרוג ופיתוח השירותים הרפואיים המוענקים באיזור השרון כולו"

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו בירך אף הוא את ד"ר פרוד ואמר " בשנים האחרונות רבים מתושבי נתניה והסביבה בוחרים להגיע ללניאדו לטיפולים הרפואיים וכן לחדרי הניתוח לטיפולים פולשניים. אנו חווים עליה זו בפעילות ולכן גיוס כח אדם איכותי ובעל מוניטין הינה משימה ראשונה במעלה, אנו עוסקים בכך באופן אינטנסיבי ומשקיעים בכך משאבים רבים. נמשיך לגייס לשורותינו רופאים ורופאות בעלי שם, על מנת לאפשר מקסימום של שירותים קליניים לכחצי מליון תשובי נתניה והשרון"