מנהלת מחלקת מיון חדשה בבית חולים לניאדו ד"ר חגית פורן

ד"ר חגית פורן - פלדמן מונתה לעמוד בראש המחלקה לרפואה דחופה (מיון) ילדים בבי"ח לניאדו 

ד"ר חגית פורן – פלדמן, מונתה לעמוד בראש המחלקה לרפואה דחופה (מיון) ילדים בבית חולים לניאדו. ד"ר פורן-פלדמן היא מומחית ברפואת ילדים ובוגרת התמחות ברפואה דחופה לילדים – בצעה את תקופות ההתמחות בבי"ח שניידר.
מלר"ד ילדים בבי"ח לניאדו מעניק שירות לכחצי מליון תושבי נתניה והשרון במגוון רחב של מקרים קליניים, כולל מקרי טראומה בקרב ילדים.

"עבורי, הבחירה ברפואה דחופה בילדים היתה טבעית, גדלתי בבית שבו המלר"ד היה חלק בלתי נפרד משגרת החיים" אמרה ד"ר פורן שאביה שימש במשך שנים רבות כסגן מנהל המחלקה לרפאה דחופה באיכילוב ואחיה משמש כרופא במחלקה לרפואה דחופה בארה"ב.

"בחרתי בילדים כי היכולת שלי, כרופאה, להשפיע על מהלך החיים של ילד/ה המגיעים עם בעיה כלשהי, היא גדולה. הגוף של ילדים עדיין מתפתח ויכולת ההחלמה גדולה יותר, זה אומר שאפשר "לעשות ניסים", וכל ילד/ה שהצלחתי לעזור להם – נשארים אצלי עמוק בלב. בנוסף, במלר"ד אני עוסקת במגוון רחב מאד של תחומים קליניים ולא מתמקדת בתחום ספציפי, זה מענין ועושה את העבודה דינמית הרבה יותר. החזון שלי הוא להעניק למטופלים באיזור השרון את אותה רמת רפואה הקיימת במרכז הארץ במרכזי-על. אין סיבה שילדים במרכז יקבלו טיפול רפואי טוב יותר מילדים באיזור השרון." סיכמה ד"ר פורן-פלדמן.
ד"ר פורן –פלדמן היא אמא לארבעה ילדים צעירים ומבינה היטב את החוויה הכרוכה בהגעה למלר"ד עם ילד חולה. "השאיפה שלי היא לבצע כמה שיותר פעולות בתוך המלר"ד ולא לטלטל את המטופלים הקטנטנים במסדרונות בית החולים, ובכך למנוע מהם גם מראות קשים שעלולים להתרחש במחלקות של מטופלים מבוגרים".

ד"ר מיכאל בן אקון, מנהל אגף ילדים בבי"ח לניאדו מסר כי "כמנהל האגף, התפקיד הראשון שלי הוא לגייס צוות מנוסה ובעל יכולות לסגל הבכיר והזוטר. אני רואה חשיבות רבה במלר"ד, הוא מהווה את "חלון הראווה" של האגף כולו. מלר"ד טוב וחזק מאפשר לתת טיפול דחוף במהירות , לאבחן מקרים מסכני חיים ולהעניק טיפול בטראומות מורכבות. אני משוכנע כי ד"ר פורן-פלדמן תנווט את המלר"ד להישגים רבים"

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בירך את ד"ר פורן-פלדמן עם כניסתה לתפקיד ואמר "אגף הילדים בבי"ח לניאדו ממשיך להתפתח ולהשתדרג, בראש ובראשונה בגיוס כח אדם איכותי ובעלמוניטין, לצד פתיחת שירותים חדשים ורכש מכשור רפואי. נמשיך לעסוק בכך בעתיד, על מנת להבטיח רפואה איכותית לילדי נתניה ואיזור השרון כולו"