קדימה צורן: קהילה מדברת בריאות המועצה האזורית קדימה צורן

מיזם לקידום חיים פעילים ובריאים בקדימה-צורן - שבוע שלם של הרצאות בנושאי בריאות, פעילות גופנית, סדנאות גוף ונפש ופעילויות להורים וילדים 

קהילה מדברת בריאות חוזרת לקדימה-צורן. המועצה יחד עם המתנ"ס, משרד הרווחה והבטחון החברתי והמפיקות אורן זך ורוני לנגרמן זיו, מציעים לתושבי הקהילה שבוע של פעילויות מקדמות בריאות ואירוע שיא לחיילים ולחיילות בין התאריכים 19.11-26.11

המנחים, המרצים והמדריכים במרביתם תושבות ותושבי קדימה צורן ויעבירו פעילויות בהתנדבות וללא עלות לקהל הרחב.
בכל יום יתקיימו לפחות שתי פעילויות של מתנדבים מהקהילה: רופאים, מטפלים, מאמני כושר - כולם תושבי היישוב שמעניקים מזמנם למען הקהילה.כות ימים.

במרכז אירועי הבריאות תעמוד הרצאתה של אשת התקשורת לינוי בר גפן, שתספר את סיפורה האישי על חיים שהתהפכו, מה כל אחד יכול ללמוד מזה כדי להתמודד בחייו שלו עם אירועים דראמטיים ובלתי צפויים ומה ניתן לעשות כדי להתכונן לאתגרים, גם כשהם נראים בלתי אפשריים.

בין הפעילויות: שיעורי כושר והגנה עצמית, ריקודי בטן, תרפיה בכתיבה, רפלקסולוגיה לילדים והורים, רפואה סינית, סדנת עיסוי תינוקות ומעגל אמהות, סדנת תנועה ונשימה, שיעורי יוגה, מדיטציה, פלדנקרייז, הרצאות לקידום אורח חיים בריא ועוד.

במסגרת המיזם, יתקיים אירוע מיוחד לחיילים וחיילות המשרתים בשרות חובה עם טיפולים ברפואה משלימה במתנה כפינוק והוקרה מטעם הסניף המקומי של יחד למען החייל.

קרן גרין, ראש המועצה המקומית קדימה-צורן: "מדובר במיזם קהילתי שצמח מתוך הקהילה ועבורה והופך למסורת של ממש. רבים מהסדנאות והפעילויות מועברות על ידי תושבות ותושבי היישוב. ההרשמה לפעילויות בשיאה. אני קוראת לכל מי שטרם נרשם, לקחת חלק במיזם המבורך ולהשתתף בפעילויות. אנו משקיעים משאבים רבים כדי לתת חוויה טובה ואיכותית".

הפרוט המלא באתר המועצה קדימה צורן.