הסרת שיער בלייזר- האם זה מתאים לכל אחד? תמונה: freepik

הסרת שיער גוף היא דבר שאפשר לבצע במגוון שיטות שונות. יחד עם זאת, אין ספק שהשיטה היעילה ביותר כיום לצורך הסרת שיער מאזורים שונים בגוף ובפנים היא באמצעות הלייזר

שיטה זאת עובדת על ידי שימוש באנרגיית אור במטרה להרוס את התאים של זקיקי השיער, כך שבסופו של דבר השיער ינשור לצמיתות. מדובר על תהליך שיכול לדרוש זמן, כאשר פרק הזמן הארוך ביותר יכול להגיע גם לחצי שנה של טיפולים וזאת בהתאם לאזור שממנו מסירים את השיער, כמות השיער באזור ועוד. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור כי הטיפול המדובר מציע הסרת שיער לצמיתות ועל כן, הוא בהחלט שווה את הזמן. אם החלטתם לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר בפתח תקווה, חשוב שתבחרו את המקום הטוב ביותר לבצע בו את ההליך.

האם יש צורך לבצע הכנות לפני שמבצעים הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא אמנם טיפול פופולארי ביותר כיום, אך בכדי שהיא לא תסב נזק לעור, יש צורך להבין את הסיכונים השונים בהליך המדובר עוד טרם מתחילים אותו, לברר כמה זמן לוקח זמן ההחלמה מטיפול שכזה אם בכלל, האם סוג העור שלכם יושפע לרעה מהטיפול והאם אתם מסוגלים לעבור את ההליך באופן קבוע. כדאי מאוד להתייעץ, לברר, לשאול, לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ולהגיע להליך מוכנים בצורה מיטבית וזאת בכדי לצלוח אותו.

אזורי גוף בהם אפשר לבצע הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר מהווה דרך יעילה ביותר להסרת שיער פנים או גוף וזאת באמצעות שימוש בקרן לייזר להשמדת זקיקי שיערות באזורים ממוקדים. ניתן להסיר בשיטת זאת שיער מאזור הרגליים, הידיים, בית השחי, הפנים וקו הביקיני. לעיתים ניתן ליישם את ההליך המדובר גם על אזורים נוספים כגון: הגב או החזה.
אפשר למצוא שני סוגים עיקריים של הסרת שיער בשיטה זאת שהם: אבלטיבי שהוא תהליך אשר הורס את זקיק השיערה ולא אבלטיבי שהוא תהליך שאמנם פוגע בזקיק אך לא הורס אותו. בשיטה האבלטיבית משתמשים בקרן לייזר בעוצמה גבוהה ואילו בשיטה השנייה משתמשים בקרן לייזר בעוצמה נמוכה יותר.

האם מדובר על תהליך שמתאים לכולם?

הסרת שיער בלייזר לא מתאימה לכולם. אם מדובר על אנשים שעלולים לחוות תופעות לוואי כתוצאה משיטה זאת, הרי שהם לא יכולים לעבור אותה. יש לבחון את מצבו הספציפי של כל אדם בכדי להבין האם מדובר על שיטה שמתאימה לו לרבות: סוג השיער שלו, סוג העור שלו, הגיל שלו ומצבים רפואיים שונים שקשורים אליו. לאנשים עם גוון עור כהה יותר יהיה סיכוי גבוה לחוות תופעות שליליות מהסרת שיער בלייזר ולכן, יש לקחת זאת בחשבון.
הדבר החשוב ביותר בסופו של דבר הוא לבצע את ההליך רק אצל חברה המוסמכת לעסוק בתחום. בדקו היטב היכן אתם יכולים למצוא חברה אמינה, מומלצת ומקצועית, אשר יהיה בטוח לעבור אצלה טיפול הסרת שיער בלייזר וכן, שהתוצאות יהיו הטובות ביותר בסוף ההליך.