מפגש עם הסופרת זוהר אביב בנושא חרם חברתי צילום: מרכז קהילתי אגמים

המרכז הקהילתי אגמים קיים מפגש בין הסופרת זוהר אביב לילדי תיאטרון "הילת אור" בנושא התמודדות בקרב ילדים ובני נוער עם תופעת החרם החברתי. הצגה תעלה בקרוב. סגנית ראש העיר טלי מולנר "עלינו כחברה להמשיך לעסוק בזה כל הזמן מתוך שאיפה ומטרה למגר את התופעה"

סופרת הילדים זוהר אביב ידועה בכתיבתה הנוגעת על מגוון ההתמודדויות של ילדים ובני נוער, ביניהם נידוי וחרם חברתי. המרכז הקהילתי אגמים בנתניה של רשת המרכזים הקהילתיים דרום נתניה מבית החברה למתנ"סים ועיריית נתניה, אירח בשבוע שעבר במסגרת המיזם "חרם חברתי - לא בעיר שלי" את הסופרת אביב למפגש מרתק עם תלמידי תיאטרון "הילת אור" בניהול הבימאית יעל המלי קוגן, איתם קיימה שיח פתוח על הטקסטים השונים שכתבה.

במהלך השנה צפויה קבוצת התיאטרון להעלות הצגה בנושא נידוי וחרם חברתי בהשראת ספריה של אביב. זה המקום לציין כי במסגרת המיזם, המרכז הקהילתי אגמים מקדם פעילויות בקהילה בליווי עמותת "כנפי דרור" שמובילה תכנית לאומית בנושא יחד עם החברה למתנ"סים.

סיון פדידה, מנהלת המרכז הקהילתי אגמים: "שמחנו לארח את הסופרת המרגשת זוהר אביב ואנו רוצים להודות לה על העשייה המבורכת בנושא. המרכז הקהילתי אגמים ימשיך לקדם את מיזם 'חרם חברתי- לא בעיר שלי!' במטרה למגר את תופעת החרמות ולהעניק כלים לנוער להתמודדות עם התופעה ונפעל בכל האמצעים שלרשותנו כדי להפוך את התופעה ללא לגיטימית. נמשיך ללוות ולסייע לילדים ובני נוער שחווים חוויות קשות בבית הספר ובמסגרות אחרות".

סגנית ראש העיר טלי מולנר, האחראית על מתנ"ס אגמים "מדובר ביוזמה חשובה מאין כמותה הנוגעת בנושא חשוב שאסור שירד מסדר היום הציבורי שלנו כהורים. היינו עדים בעבר לתוצאות טרגיות כתוצאה ממקרי חרם ואלימות חברתית ועלינו כחברה להמשיך לעסוק בזה כל הזמן מתוך שאיפה ומטרה למגר את התופעה הזו לגמרי".