קורס סייעות לגני ילדים הסבה מקצועית באמצע החיים קורס סייעות לגני ילדים

רבים חשים צורך לעשות הסבה מקצועית באמצע החיים, השאיפה לשנוי המקצועי מעבר ליכולתה ליצור הזדמנות מרעננת להתחדשות, לעיתים היא גם פתרון להתמודדות עם שחיקה ואמצעי להתחזקות בריאותית 
"הזדמנות פז" להכשרה מקצועית במסגרת עירונית

קורס סייעות לגני ילדים

''בנתניה במסגרת העשייה העירונית למען תושבי העיר בתחום ההשכלה, גובשה יוזמה ייחודית, אשר מטרתה, לסייע למעוניינים בביצוע תהליך הסבה מקצועית , לזכות בכך להגשים חלום יקר ערך, בתנאים מסובסדים ולעיתים אפילו ללא כל תשלום מצדם, כלומר, בחינם.

הזכאים להשתתף בהכשרות אלה, הזוכים להשתתף בקורס יוקרתי ומקיף ללא כל תשלום מצדם, רוכשים את ההכשרה המקצועית הנדרשת לכך, במסגרת זרוע עירונית הפועלת ללא מטרת רווח, המחלקה להשכלה בעמותה לחינוך בלתי פורמאלי, למעשה נתניה היא בין הערים הבודדות בארץ שניתן לזכות בה להכשרה מקצועית במסגרת עירונית. "מדובר בהזדמנות פז, המאפשרת לרבים לעשות שינוי כיוון מבורך בחיים ולעבור הסבה מקצועית. עבורנו זוהי זכות גדולה לתרום לקהילה ולקדם בכך את התושבים המעוניינים בכך, הן אישית והן מקצועית. כל פעם מחדש אנו מתרגשים מאוד לקבל תגובות נהדרות מהמשתתפים בקורסי הכשרה מקצועית "מספרת אליס יאמפולסקי, מנהלת המחלקה להשכלה בעמותה לחינוך בלתי פורמאלי בנתניה.

עיצוב וסטייל - הסבה מקצועית באמצע החיים

קורס ניהול מחסן ממוחשב

פרגון מהאשה והילדים

אבי אוחיון (48), נשוי ואב לארבעה מרמת פולג, נמצא בימים אלה בשלבי הסיום של הקורס בן שמונה חודשים, הקורס שבו משתתף אוחיון עוסק בהכשרה והסמכה לניהול מחסן ממוחשב.
במשך 18 השנים האחרונות עובד אוחיון כמנהל מחסן ב'אחים פרישמן – SP מצרפלס' – חברה לחומרי בניין ושיווק צנרת, ואם עד לפני הקורס עסק בעיקר בעבודות פיזיות ובהעמסת ציוד כבד למשאיות, הרי שבעקבות הקורס שעבר גילה עולם חדש ועשיר, בעבודתו ראו כי טוב, תגברו את עשייתו בכוח אדם וכיום אוחיון שודרג במקום עבודתו לתפקיד מנהל מלאי רכש ולוגיסטיקה בחברה.
"זו ללא ספק הייתה הזדמנות נהדרת עבורי להתמקצע", מספר אוחיון. "נחשפתי לפרסומים על האפשרות ללמוד על חשבון המדינה ובעקבות המידע, נרשמתי ללימודים , בקורס למדתי דברים חדשים שלא הכרתי לפני כן , כגון, הפעלת תוכנת חשבשבת, ביצוע חישובים שונים ואת משמעות החשיבות של תפעול מערך מתקדם ולוגיסטיקה. זה פשוט מדהים. הידע הזה נותן לי ביטחון גדול יותר בעבודה. אני ממש מאמין כעת בצדקת הדרך מבחינה מקצועית, זוכה לגיבוי תיאורטי ומעשי. זה גרם לשינוי גדול בחיים שלי וכמובן שהאשה והילדים שלי מאוד מפרגנים. צירפתי כבר שני חברים אלי לקורס ואני ממליץ לכולם בחום לבדוק האם הם זכאים ללימודים מקצועיים המעניקים זכות ללמוד ללא תשלום מצדם.
על התכניות להמשך הדרך אמר אוחיון: "ניהול מחסן הוא תחום רחב מאוד ומרתק בעיניי, והייתי מאוד רוצה להמשיך ולהתמקצע בו. אני מאוד נהנה ובטווח הרחוק המטרה שלי היא לדעת להקים מחסן ממוחשב".

עיצוב וסטייל - הסבה מקצועית באמצע החיים

אבי אוחיון, מסיים קורס ניהול מחסן ממוחשב

אפשר לרכשו ידע, ניסיון והסמכה בגרפיקה ממוחשבת, הנה"חש, סיעות בגני ילדים עירוניים ומזכירות

בימים אלה במסגרת המרכז להכשרה מקצועית 'מרום' המנוהל על ידי המחלקה להשכלה בעמותה לחינוך בלתי פורמלי בנתניה, קולטים תלמידים באמצע החיים, גם לקורסים מקצועיים רבים ומגוונים נוספים, חלקם בפיקוח משרד הכלכלה. מתוך אלה שהחליטו לשנות כיוון באמצע החיים, ישנם רבים שעומדים בקריטריונים וזכאים ללמוד בתנאים מסובסדים ואפילו לעיתים ללא כל תשלום מצדם, לכן מומלץ לכל מי שמתעניין ומרגיש צורך ורצון לשינוי תעסוקתי, לבדוק את האפשרות לקבל זכאות למימון ההכשרה, על ידי משרדי ממשלה או עמותות וגופים שונים.
הקורסים האמורים הם קורסי טכנאי מחשבים, מזכירות רפואית וניהול מחסן ממוחשב. כרגע מתקיימת הרשמה גם לקורס שאמור להיפתח בקרוב בתחום ''הגרפיקה הממוחשבת''.
כמו כן מתקיימת הרשמה למחזור שישי בקורס ''הכשרת סיעות לגני ילדים עירוניים'' קורס זה אשר יתקיים בשיתוף המכללה אקדמית בוינגייט יזכו המשתתפות גם להטבה נוספת כגון, הזדמנות להשתלב במערך התעסוקה העירוני, כסייעות בגני הילדים העירוניים ובכך למעשה ,תוגשם מטרה חברתית נוספת, לספק כוח אדם לגני ילדים עירוניים.
בהמשך צפויים להיפתח קורסים נוספים כמו בהנהלת חשבונות ומזכירות.

עיצוב וסטייל - הסבה מקצועית באמצע החיים