מיטב ומונדה בחוף פולג גולשת למיליון: המועדון של מונדה מיטב ומונדה בחוף פולג
חוץ מניסיונות לכבוש את רומניה ולתמוך באדריאנו באכילת ממליגה, מונדה קנצפולסקי מהמרוץ למיליון היא הבעלים של מועדון הגלישה BAMBOO –SURF בנתניה. בראיון מיוחד היא מספרת על המורשת המשפחתית שהביאה אותה 'לתפוס גלים' כדרך חיים, וגם מה קורה כשילדים פוגשים אותה בים, אבל במקום ללמוד לגלוש מבקשים 'סלפי'
חובבי הריאליטי התוודעו היטב בחודשים האחרונים למונדה קנצפולסקי, שכבשה את המסך במרוץ למיליון לצד בן הזוג (לשעבר) והפרטנר בתחרות, אדריאנו. 
בחיים האמיתיים, מחוץ למשימות המאתגרות ברחבי תבל ונקודות הסיום הדרמטיות, הבלונדינית המצודדת היא בעלת מועדון הגלישה BAMBOO-SURF, הממוקם בחוף פולג בנתניה. 
מועדון הגלישה הוקם לפני כשמונה שנים ע"י אמור קנצפולסקי, אביה של מונדה ואלוף הארץ בגלישה במשך שנים רבות, כאשר השנה עבר הניהול רשמית לידי מונדה, שמנהלת את המועדון בצוותא עם בן דודה, מיטב אביטל, מאמן גלישה שחניכיו זוכים דרך קבע באליפויות ישראל בענף.

הגלשן של טופסי

אלא שהאהבה לים במשפחה, החלה עוד לפני אביה של מונדה, כאשר סבה, שמאי קנצפולסקי, היה מציל בחוף פרישמן וזכה לקבל לידיו את הגלשן הראשון בארץ. לדברי נכדתו, הוא גם זה שהחל לעסוק ולפתח את הענף בארץ הקודש ולימד גלישה. שמאי, שכיום מתהדר בחוף ים הנושא את שמו, זכה באופן לא מפתיע לכינוי המחייב 'טופ-סי'. 
יצוין כי בחגים ובמהלך החופש הגדול כולו נערכות במועדון קייטנות גלישה וקורסים לגילאי 7-17, כאשר לאורך כל השנה מתקיים חוג חד שבועי לבני אותם גילאים. בשנה החולפת נטלו חלק בחוג השנתי כ-40 תלמידים, וצמד המנהלים מונדה & מיטב מקווה שבספטמבר הקרוב הכמות רק תעלה. 
אנשים בנתניה - גולשת למיליון: המועדון של מונדה

אפקט המרוץ

פירוש שמה הייחודי, כפי שהסבירה מונדה בתחילת העונה, הוא החלקיק הכי קטן בנפש – מונח בינלאומי שהגה הפילוסוף הגרמני לייבניץ. במשך כשנה התגוררה בנתניה עם בן הזוג אדריאנו, אך לאחר פרידתם של השניים לאחרונה, שבה לבית הוריה בתל אביב. בקרוב היא צפויה לשוב ולהתגורר באזור פולג כדי להיות קרובה לעבודה ולאהבתה הגדולה – הים.    
"אני ומיטב עובדים בהדרכת גלישה כבר מגיל 10 ויש לנו המון ניסיון בתחום", מספרת מונדה על הדרך שהובילה אותה לניהול המועדון. "המורשת עליה גדלנו והערכים שקיבלנו מהמשפחה הם האהבה לים והרצון לשמור עליו. אנחנו לא באים סתם 'לתפוס גל', אלא משקיעים הרבה זמן ומחשבה בלבנות תכנית של תרגילי בסיס, במטרה לעזור לילדים לפתח כלים שייתנו להם עצמאות בים, שהיא הרבה מעבר להנאה. זה הדבר שהכי מייחד אותנו". 
החלו להגיע גולשים רבים יותר למועדון מאז הפרסום במרוץ למיליון?
"כן. בעיקר יותר ילדים שרוצים לעשות איתי סלפי, אבל גם בשנה שעברה הייתי חזקה בלי קשר לתכנית, כי עבדתי כמו שצריך על שיווק. יחד עם זאת, ברור שההשתתפות במרוץ חשפה אותנו וזה עוזר מאוד. כשאני הולכת לבתי ספר ומזמינה ילדים למועדון, הם מזהים אותי וזה עושה את האפקט. בסך הכל ילדים מחפשים תחום מעניין להישאב לתוכו וגלישה זה הכי כיף". 
אנשים בנתניה - גולשת למיליון: המועדון של מונדה
אילו תגובות את מקבלת ברחוב?
(צוחקת): "הרבה אומרים לי שאני יותר יפה במציאות וזה נחמד. בנוסף, שואלים אותי הרבה שאלות שאני לא יכולה לענות עליהן, כמו אם זכינו או הגענו לגמר, אבל הכל ברוח טובה והילדים נורא חמודים. חוץ מזה אני כל היום בחוף, וכשאני בעבודה הרבה אנשים ניגשים אלי. אני יכולה להיות באמצע שיחה ופתאום אנשים נכנסים למועדון ורוצים להצטלם. מצד אחד זה הזוי, אבל כמובן שאני מקבלת את זה באהבה". 
מהם היעדים של המועדון בהמשך הדרך? 
"אנחנו שואפים להתרחב ולהגיע למצב שיש לנו חבר'ה קבועים שמגיעים לגלוש לאורך שנים ומגלים שיפור. בהמשך, אני מקווה שנוכל להרכיב נבחרת של חבר'ה צעירים שיכולים להתחרות בגלישה ולייצג את המועדון בכבוד. חוץ מזה אני מאמנת קבוצות של בנות וחשוב לי לעודד גלישה בקרב נשים. יש מי שחושב שמדובר בספורט גברי, אבל גלישה הוא ענף חיובי, מהנה ומאתגר שבהחלט מתאים לשני המינים".