הטמפרטורות ממשיכות לעלות והקמפיין של יס אוטוטו יורד ואפשר כבר להתחיל לסכם. שאלנו את משרד הפרסום, מקאן תל אביב, שאחראי על הקמפיין מספר שאלות. למה נתניה? האם מישהו נעלב? 

בנוסף שאלנו איך הם מסכמים את הקמפיין. 

קיץ קטסטרוף

קיץ קטסטרוף סוף!

אין ספק שזה אחד הקמפיינים המוצלחים שהעלו מקאן תל אביב לאחרונה. הסיבה לדעתם היא אוטנטיות. 

דניאל שימחון, תקציבאין במקאן תל אביב סיפרה "לפני שיצאנו לדרך התייעצנו עם המשפחות הצרפתיות שלנו וגילינו שנתניה היא יעד מועדף. עיר יפיפייה עם קו חוף מדהים ומזמין. הדמויות גם הן לקוחות מהאלבומים המשפחתיים שלנו. הקמפיין גרם להתרגשות רבה הן בקרב המשפחות הקרובות ועל פי התגובות הרבות, גם בציבור הרחב.
התובנות עליהן נשען הקמפיין מוכרות לכולנו. הקיץ בארץ לא קל לכל הפחות והגיע הזמן שמישהו יגיד את זה.

לסיכום: הקמפיין התקבל בהתלהבות שהפתיעה אפילו אותנו. הוא נעשה בקפידה ותשומת לב רבה וכל מי שלקח בו חלק יכול להרגיש גאווה גדולה. זה כולל את העיר נתניה, הילדה המקסימה והכובשת אמלי בן סימון וכמובן הדוז מדוז".

עיריית נתניה מסרה בתגובה "אנו גאים בחופי הים היפים שלנו. התיירות בעלייה ומתפתחת, ואנו בעיקר מלאי הומור מהפרסומת".