לינור אברג'יל, טלי מולנר, יוסי דורון, רפי ימין, מאור דאיה, אלי דלל, יוסי בובליל קהילה אוהבת, טיפוח הנוער, איכות חיים לינור אברג'יל, טלי מולנר, יוסי דורון, רפי ימין, מאור דאיה, אלי דלל, יוסי בובליל
לרגל השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, שאלנו מספר אנשי מפתח בנתניה מהו ההישג המשמעותי של העיר בשנה החולפת ומה הם מאחלים לה לקראת השנה שבפתח. התשובות לפניכם. חג שמח! 
הערב (רביעי) תחגוג מדינת ישראל את ראש השנה. לכבוד השנה החדשה שבפתח וכמובן כדי לסכם את זו שהסתיימה, פנינו למספר אנשים מוכרים יותר ופחות, המעורים ופעילים בקהילה הנתנייתית, כדי שיספרו לנו מהו האירוע המשמעותי עבורם ועבור העיר בשנה החולפת – תשע"ז, וכן מה הם מאחלים לנתניה לקראת תשע"ח. 
"ההישג המשמעותי של נתניה הוא פתיחת קמפוס למחוננים ומצטיינים ופתיחת גנים חדשים בכל רחבי העיר", אומרת מלכת היופי לשעבר לינור אברג'יל. "שמחתי מאוד גם על פיתוח רחוב הרצל והפיכתו לרחוב שוקק חיים. אני מאחלת שנה שקטה ורגועה והמשך השקעה בחינוך ובילדינו, שהם דור העתיד". 
"עמדנו בלוח הזמנים שנקבע על מנת להפך את הרצל למרחב עסקי ציבורי מונגש, עדכני ותוסס", המשיך חבר המועצה רפי ימין את הקו הצעיר. "שינוי זה יעשה מהפיכה במרכז העיר ויחזיר את התושבים לבלות בלב לבה של נתניה. מרכז הצעירים ממשיך לפרוח ולהפוך לאבן שואבת המקדמת תרבות, פנאי ויזמות. ממעמקי לבי אני מאחל לנו, תושבי העיר, להיות קהילה אוהבת ומחבקת שרואה באחר את מעלותיו ולא את פגמיו. שנשמור על משאבי הטבע היקרים שלנו ובעיקר נטפח את דור העתיד בהם שמנו את מבטחנו". 

הבחירה הראשונה

"ההישגים המשמעותיים של נתניה הם בטיפוח הנוער שלה, הקמת הסקייטפארק ותחרות הסבב העולמי בגלישה שהתקיימה בעיר", אומר כוכב הריאליטי 'הישרדות' יוסי בובליל. "זו עיר יפהפייה שיש בה הכל מהכל והיא תמיד תהיה הבחירה הראשונה שלי. לקראת השנה החדשה אאחל לנתניה להישאר כפי שהיא – מוקפת באנשים שלא יוותרו עליה בחיים. בכל מקום בו ביקרתי יש משהו שמאחד את הנתנייתים. אין יותר יפה מזה". 
"ההישג הגדול ביותר של נתניה הוא ערנות התושבים למתרחש בכל שכונותיה ורובעיה", אומרת הפעילה החברתית טלי מולנר. "התושבים הפכו להיות העין הרגישה והבוחנת, המאירה והמעירה, ובזכותם איכות החיים בשכונות השתפרה. אני מאחלת שבנתניה ילמדו לקבל את העובדה שהעיר חילונית ובהתאם לכך יפתחו מוסדות ציבור בשבת וכן אטרקציות כמו הפלנטריום והאודיטוריום בסופי שבוע". 
"מבחינתי ההישג המשמעותי מכולם הוא הקמת משמר השכונה למען בטחונה של תושב נתניה", סיכם תושב העיר מאור דאיה. "אני קורא לתשבי העיר להצטרף אלינו ומאחל שנמשיך באותו הקו – המשך טיפוח וחיזוק הקהילה בעזרת פרויקטים בשבילה ולמענה".  
ובנימה אישית איחל חבר המועצה יוסי דורון "מאחל לכולם שנה טובה, בריאות והצלחה, שלום ובטחון לעם ישראל, שנשמור אחד על השני ונהיה חברה טובה וסובלנית".