אנסטסיה אברבוך עם ההורים נטליה ואלכס | צילום: לנס הפקות אנסטסיה אברבוך כובשת את עולם הדוגמנות אנסטסיה אברבוך עם ההורים נטליה ואלכס | צילום: לנס הפקות

הבת של חבר המועצה אלכסנדר אברבוך, הוכתרה לדוגמנית הבאה של ישראל "לפני הצילומים יש לי פרפרים בבטן" היא מספרת

אנסטסיה אברבוך, בת 8 וכבר בוגרת קמפיינים למיטב חברות האופנה בארץ.

עיצוב וסטייל - אנסטסיה אברבוך כובשת את עולם הדוגמנות

אנסטסיה אברבוך עם ההורים נטליה ואלכס | צילום: לנס הפקות

אנסטסיה אברבוך, הילדה שהוכתרה כדוגמנית הישראלית הבאה של ישראל, תלמידת כיתה ג' בנתניה וביתו של חבר מועצת העיר אלכסנדר אברבוך, התחילה לדגמן כבר  בגיל 3.
היום היא מתחזקת חשבון אינסטגרם עם 68,000 עוקבים ונבחרה להוביל את קולקציית בגדי הים של פלפל קידס. בעבר דגמנה אנסטסיה לחברות כמו הודיס, קסטרו, המשביר לצרכן, הוניגמן קידס, נעלי נמרוד ועוד "אני מתרגשת לפני הצילומים, יש לי פרפרים בבטן" מספרת אנסטסיה ומוסיפה שהיא אוהבת לעשות פוזות למצלמה.

עיצוב וסטייל - אנסטסיה אברבוך כובשת את עולם הדוגמנות

אנסטסיה אברבוך | צילום: לנס הפקות

בנוסף לדוגמנות, אנסטסיה מתאמנת מקצועית בריקודים סלוניים, משתתפת בתחרויות ומתעמלת גם באתלטיקה קלה. גם שתי האחיות הגדולות שלה, בנות 14 ו-22, עוסקות בספורט.
"ספורט מאוד מעניין אותי, כבר שלוש שנים אני מתאמנת בריקודים סלונים ומשתתפת בתחרויות. אם אני אצטרך לבחור בין דוגמנות לספורט כשאני אהיה גדולה, אז אני רוצה לדגמן" מספרת אנסטסיה

עיצוב וסטייל - אנסטסיה אברבוך כובשת את עולם הדוגמנות

אנסטסיה אברבוך | צילום: לנס הפקות

היא תלמידה מצטיינת ומאוד אוהבת את בית הספר ולזה גם ההורים מכוונים "קודם כל למצויינות לדברים החשובים של החיים, הדוגמנות זה תחביב על הדרך" מספרת נטליה, אמה של אנסטסיה.

אנסטסיה מיוצגת בסוכנות: NEXT GENERATION.