מירב ואייל ישראל | צילום: יח"צ  "עברייני המקלדת, בריונים שמרשים לעצמם הכל" מירב ואייל ישראל | צילום: יח"צ

עם העובדה שמירב ישראל, הנציגה מנתניה בבית האח הגדול, היא המתמודדת הבולטת ביותר בעונה הנוכחית כנראה שאי אפשר להתווכח. בשיחה צפופה עם בעלה, אייל, הוא מדבר על ההתנגדות שלו בהתחלה ונקודת המפנה, ההתמודדות עם השגרה והילדים וגם קצת על סימה אביבית ושאר ירקות

מירב ואייל ישראל | צילום: יח"צ

אייל ישראל, בן 36 בעל עסק למסחר במכוניות, מכיר את מירב כמעט עשור בו הספיקו להתחתן ולהביא לעולם שני ילדים.
עד כמה תמכת בכניסתה של מירב לבית האח הגדול?
אני בהתחלה מאוד התנגדתי לכניסה של מירב לבית. אנחנו אנשים נורמטיבים שלא חיפשו או מחפשים פרסום. בהתחלה זה יצר לא מעט בלגן בינינו כי אני באמת התנגדתי וככל שהיא התקדמה באודישנים והמיונים אני מצאתי את עצמי מקבל את זה ומבין שהיא רוצה את זה ואני אהיה האחרון בעולם שיעצור בעדה להגשים את רצון שלה.
ממה פחדת?
יש לנו את הבית שלנו, את הילדים, במילים אחרות את השגרה הרגילה והמבורכת והפחד הכי גדול שלי היה שהיא תשתנה לי בזמן שהותה בבית כמו שקורה ללא מעט מתמודדים בפורמט, אבל אני רואה אותה כבר למעלה מחודשיים ואם לפני שהיא נכנסה טיפה חששתי, היום אני בטוח ושלם שמירב שלי תצא מבית האח בדיוק כמו שנכנסה. כנראה שזה גם עניין של גיל.

אנשים בנתניה - "עברייני המקלדת, בריונים שמרשים לעצמם הכל"

מירב ישראל | צילום: גיא כושי ויריב פיין


אז איך הכל התחיל?
האמת שחברה טובה רשמה את מירב לתוכנית וכשזימנו אותה לאודישן היינו מופתעים. ככל שהיא התקדמה באודישנים זה היה אפילו יותר מפתיע כי מירב לא תופסת משבצת ספציפית שמחפשים בתכניות ריאלטי. אין לנו סיפור מפוצץ, היא לא דוגמנית או נערה רווקה שצמאה לפרסום. אני כנה איתך- לא הבנתי את זה.
מה לדעתך הופך את מירב לדמות הכי בולטת בתכנית העונה?
אני בכלל עוד לא קולט שהיא שרדה עד עכשיו בבית. הייתי בטוח וגם אמרתי לה את זה לפני שהיא נכנסה, שאם היא שורדת את השבועיים שלושה הראשונים מבחינתי זה הישג אדיר. אני חושב שהיא פשוט אמיתית וכמה קלישאתי שזה ישמע בסופו של דבר כנות לעצמך ובכלל, היא מצרך נדיר במיוחד בבית האח הגדול שזה סיר לחץ מטורף. מירב היא לוחמת צדק, לא מעניין אותה מצלמות, או אם היא תודח ומה שהכי בולט זה הלב הרחב שלה.
אמרת שבהתחלה התנגדת שמירב תיכנס לבית האח, איפה הייתה נקודת המפנה?
כמו שציינתי קודם התנגדתי מאוד בהתחלה וזה יצר לא מעט בלגן בינינו והגענו לשלב שבו היא פתאום אמרה שהיא לא רוצה להכנס וזו הייתה נקודת המפנה. מצאתי את עצמי מאפס אותך ודוחף אותה להמשיך ולעשות את זה בשביל עצמה כשאני מאחוריה.אני כבן הזוג שלה שאוהב אותה ורוצה רק שיהיה לה טוב, לא רציתי שהיא תחמיץ את החוויה ותסחוב איתה "גיבנת" ואני שמח שהיא נכנסה וגאה בה כל כך.
עד כמה מירב של הבית דומה למירב אנחנו מכירים מבית האח הגדול?
זו בדיוק אותה מירב וזה בדיוק מה שאני כל כך שמח לראות. היא לא מנסה להתאים את עצמה למצלמות, להיות מי שהיא לא כדי למצוא חן.
מה אמרתם לילדים?
הילדים יודעים שאמא בטיול שנקרא האח הגדול והם בסדר גמור. בורכנו במשפחה מדהימה וצבא שלם של חברים ואנשים מדהימים, כך שזה מקל מאוד וגם כמובן התמיכה מהפקת התכנית. הילדים קטנים, בני 4 ושנתיים וחצי כך שהם גם לא יזכרו את זה בעתיד ואם וכאשר יהיה מצב שבו חלילה המרחק של מירב יעשה להם נזק, באותו רגע מירב תצא מהבית כי הילדים הם מעל הכל.

אנשים בנתניה - "עברייני המקלדת, בריונים שמרשים לעצמם הכל"

מירב ואייל ישראל


ביקרת בבית האח הגדול במסגרת משימה, איך זה הרגיש?
זה היה קצת מוזר וגם לא היה לנו הרבה זמן. מבחינתי מטרת הביקור שלי הייתה להגיד לה שהכל בסדר, שאנחנו תומכים וגאים בה. לרגע לא חשבתי לרמוז לה איך להתנהג או מה לעשות כי זה היה מערער לה את הביטחון וגורם לה להתנהג בצורה לא טבעית ובמילים אחרות פוגע בה.
מירב הייתה מוקד בכמה פיצוצים בבית שהמרכזי שבהם עם אביבית, וגם היחסים עם סימה שקצת התערערו..מה דעתך?
כל בנאדם נורמלי ולאו דווקא בבית האח הגדול שהיה מייצב את מקומו במקום מסוים ופתאום מכניסים לו בנאדם מנוסה ובולט, היה מתערער קצת וזה טבעי. אצל מירב פרשו את זה כסוג של השתלטות או סימון טריטוריה. אביבית יודעת את העבודה ובאה מהעולם הזה בניגוד למירב. אני שמח שכרגע העניינים שם נרגעו לטובת כולם, למרות שאי אפשר לדעת מה ילד יום בבית כזה. לגבי סימה גם שם יש רגיעה והבנה, מירב ילדה גדולה ויודעת לעשות את הבחירות שלה, מה שסימה עוברת בבית לא פשוט.
מירב מבחינתך בשני משפטים?
לוחמת צדק, שהאמת היא הדרך שלה. אומרת את שעל ליבה מבלי לחשוב על ההשלכות, עושה רעש והרבה אבל יותר מהכל בעלת הלב הרחב ביותר בבית.
לצערי הרשתות החברתיות יצרו את עברייני המקלדת, בריונים שמרשים לעצמם הכל וזה לפעמים הזוי. לרגע לא עובר להם בראש שיש משפחות, ילדים, חברים שקוראים את זה? למה שנאת החינם? אני לא מדבר רק על מירב או על האח הגדול אלא בכלל. אני מגדל את ילדיי לאהבת חינם ולא לשנאת חינם. אנחנו לא חייבים לאהוב את כולם ובמקרה של האח הגדול אפשר להיות בעד מתמודד אחד ונגד אחר אבל יש דרך. תחשבו מעבר למסך על מי שקורא את הדברים וזה עושה לו נזק.
שאלה לסיום: אתה רואה את מירב יוצאת אחרונה מהבית?
מבחינתי מירב כבר זכתה בתכנית, אם היא תצא אחרונה זה כמובן יפתיע וישמח אבל אני לא חושב על זה. מי האמין שהיא תגיע לשלב הזה בכלל?