וואפיק עיסאוי השף שמנהל את מסעדת זויה גריל בר  מסעדת גורמה על כביש החוף וואפיק עיסאוי השף שמנהל את מסעדת זויה גריל בר

איך הפכה מסעדה בתחנת דלק בכביש החוף, למסעדת גורמה נחשבת שסלבריטאים רבים מבקרים בה?

וואפיק עיסאוי השף שמנהל את מסעדת זויה גריל בר

ואפיק עיסאוי השף שמנהל את מסעדת זויה גריל בר, מדבר על הסטנדרטים הגבוהים שהציבו לעצמם עם פתיחת המסעדה, הכוללים טריות, שימוש במוצרים ברמה הכי גבוהה ומעל הכל תחושה של בית. בנוסף אומר עיסאוי דואגים בזויה להפתיע את הלקוחות וכל הזמן לחדש מנות לצד המנות המוכרות.

מתי גילית את אהבתך למטבח? זה משהו שתמיד היה שם?

האמת היא שלא. נחשפתי לתחום המסעדנות בגיל צעיר מאוד, אז נאלצתי לצאת לעבוד כדי לעזור למשפחה. התחלתי מאחורי הקלעים, במטבח ועם הזמן התעורר בי העניין בכל מה שקשור לבישול, עשיה ואמנות מאחורי האוכל. סיקרן אותי ומצאתי את עצמי לומד תוך כדי תנועה.

זויה גריל בר, מסעדה חדשה יחסית ואתה עומד בראשה מיום פתיחתה, איך הגעת לזה?

יצא לי לעבוד בעבר אצל מוטי הבעלים של הזויה, החיבור ובעיקר ההבנה בינינו הייתה מיידית. עם הזמן עלה הרעיון לפתוח מסעדת גריל אבל עם טוויסט, לא מאלה שיש בלי סוף. לאט לאט גיבשנו יחד את הזויה שמבחינתי לפחות עומדת ללא ספק במבחן הציפייה.

חדשות נדל"ן - מסעדת גורמה על כביש החוף

דני קושמרו, זויה גריל בר

ספר לי קצת על המסעדה, מה היא זויה?

זויה גריל בר היא מסעדת בשרים שלא דומה לאף אחת ממסעדות הגריל הקיימות בטח לא באזור.

מצד אחד העיצוב של המסעדה, טיב האוכל, השפע שאנחנו מציעים והחדשנות התמידית הופכים אותנו למסעדה ברמה גבוהה ומצד שני אנחנו דואגים להיות מסעדה עממית בה אפשר לעצור רגע עם הרכב לקנות משהו בפיתה, על הדרך. גם מבחינת מחיר, מיקום ותפריט אנחנו עממיים.

מה אתם מציעים?

אם יש משהו שלמדתי בכל שנותיי במטבח בפרט ובענף המסעדנות בכלל זה שהקהל הישראלי מאוד אוהב תחושת בית, ושפע. עם השנים למדו בישראל להבין יותר באוכל, בין אם להבדיל באיכויות ובין אם להפתח לטעמים ודברים חדשים שזה מבורך. בזויה אנחנו מציעים בשרים מובחרים לצד מבחר ענק של למעלה מ-15 סוגי סלטים שמשתנים מידי יום.

בנוסף חשוב לנו תמיד לחדש ולהוסיף מנות חדשות למנות הקיימות, לא להתקבע על תפריט ולעבוד על אוטומט. יש לקוחות שחוזרים בעקבות מנה ספציפית שאהבו, ויש את אלה שחוזרים בעקבות החוויה מהישיבה במסעדה, והאוכל שהיה להם טעים ומפתיע.

לי כמנהל ושף במסעדה אין סיפוק גדול יותר מלראות לקוחות מרוצים ויחד עם שאר אנשי הצוות במקום נעשה כל שביכולתנו שרק לקוחות מרוצים יצאו מהמסעדה.

אם לקוח יוצא לא מרוצה מהביקור במסעדה מכל סיבה שהיא זה כואב לי באופן אישי ואני אדאג לכך שהוא יחזור ותהיה לו חוויה מתקנת.

מה בעצם הסוד שלכם?

לעשות את האוכל באהבה ולהתייחס לאורחים במסעדה כאל אורחים אצלי בבית, נשמע קלישאתי אבל זה לגמרי ככה.

*הכתבה היא כתבה שיווקית