הצד האחר של ההמבורגר: רשת ההמבורגרים 'מוזס' מציגה חווית לקוח חדשה ומפתיעה העונה לשם SESOM: מבחר אירועים פורצי דמיון בעזרת משקפי VR חדשניים. המקום נחנך לאחרונה בצמידות למסעדת הרשת במתחם יכין סנטר בנתניה

SESOM

Sesom

רשת ההמבורגרים הוותיקה "מוזס" מתרחבת, אך לא רק בתחום הקולינריה. לפני כחודש נחנך מתחם חדש, סמוך למסעדת הרשת במתחם יכין סנטר בנתניה, בשם SESOM, המיועד להעניק שירות מעט שונה לסועדים: מדובר במתחם מציאות מדומה, הנשען על טכנולוגיה חדשנית ומציע מגוון משחקים ופעילויות פורצי דמיון בסיוע משקפי VR בתלת ממד. בין המשחקים תמצאו את אתגר הקרש האימתני (לא לבעלי לב חלש ופחד גבהים) וכן התחבטות בסוגיה מה לעשות כשאתם לכודים בחדר עם פצצה מתקתקת

sesom

Sesom

כאמור, מדובר בחוויית מציאות מדומה שמתאימה לקבוצות, אירועים או אנשים פרטיים. בחודש הבא ייפתח מתחם דומה במסעדת מוזס רוטשילד בתל אביב ובהמשך השנה ייפתחו מתחמים דומים בכל מסעדות הרשת בכל רחבי הארץ.
"רשת מוזס שמה לנגד עיניה את סועדיה, וחושבת תדיר כיצד להרחיב את החוויה אותה אנו מציעים במסעדותינו", אומרת קארין יונה, מנהלת פרויקט "SESOM". "כרשת חדשנית ופורצת דרך, החלטנו לייצר חווית לקוח שונה, ולהעניק ערך מוסף לסועדים ברשת, ילדים ומבוגרים. אמנם פתחנו את המתחם הראשון רק לפני מספר שבועות, אולם כמות המבקרים גדולה, ותגובות הלקוחות שהתנסו בחוויה המיוחדת והלא שגרתית חיוביות ומשמחות ביותר."