נבחרת היזמיות הכירו את נבחרת היזמיות המנצחת של נתניה נבחרת היזמיות

אירוע השקה מרגש נערך לכבוד נבחרת בת 20 יזמיות שלקחו חלק בפרויקט מיוחד למען קידום נשים בנתניה. קרן דורון: "אישה לא חייבת לבחור ויכולה לעשות גם וגם – לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה". סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון: "גאה בכן על התהליך. האחריות שלנו כרשות היא לתת יד, ללוות ולקדם אתכן"

נבחרת היזמיות

אירוע השקה יחיד מסוגו נערך ביום שלישי השבוע בבניין העירייה בנתניה. באירוע הוצגה נבחרת היזמיות של נתניה, בניצוחה של קרן דורון, יועצת עסקית, מרצה, מנחת סדנאות ומי שייסדה את רשת קהילות הנשים המאמי-זמיות שמתפתחת בקצב מסחרר ומונה כבר 14 סניפים ברחבי הארץ.

נבחרת היזמיות של נתניה היא קבוצה של 20 יזמיות תושבות העיר שלקחו חלק בפרויקט מיוחד למען קידום נשים בעסקים בעיר נתניה. המשתתפות עברו קורס פיתוח עסקי בהובלת דורון, ובאירוע ההשקה נחשפו בוגרות הפרויקט. חשוב לציין שהאירוע כולו נערך ביוזמת מרכז הזדמנות בתעסוקה ואילנה גורן, יועצת ראש העיר למעמד האישה.
לאחר התכנסות חגיגית וברכות בפתיחה, ניתנה רשות הדיבור לקרן דורון: "האג'נדה שלי היא לקדם נשים ועסקים, לתת להן את הכלים ואת הידע להצליח ולדעת שאישה לא צריכה לבחור, אלא יכולה לעשות גם וגם - לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה", אמרה. "הנבחרת היא התגשמות חזון ולשמחתי קיבלתי אור ירוק וכל מה שצריך כדי לתת לנשות העסקים של נתניה את הפרויקט הטוב ביותר שיש".

עיצוב וסטייל - הכירו את נבחרת היזמיות המנצחת של נתניה

צילום: אמנון סעדון 

במהלך הערב הוצגו חברות הנבחרת לצד העסקים שלהן, ובהמשך נהנו כולן מהרצאת העשרה של יעלי קוגן - בעלת התיאטרון החברתי אקטיביסטי "הילת אור" על נשים ונערות בשנת 2022. בהרצאה שולבו קטעים נבחרים מתוך המחזה "הילדה הכי יפה בגן", המוצג על ידי נערות ועתיד להשתתף בפסטיבל תיאטרון ארצי.
מי שכיבדה את הערב בנוכחותה ובירכה הן על הקורס והן על המיזם כולו היא סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל סיידון: "יש כאן נשים שעברו יותר מאשר קורס אחד דרך העירייה ואמרו לי שהקורס הזה היה הטוב מכולם", התגאתה שירי. "מגיע שאפו גדול לקרן ואילנה ועם מה שטוב אנחנו צריכים להמשיך, קיבלתי מכן אור ירוק".

עוד הוסיפה חגואל סיידון באשר לנבחרת היזמיות הנשית: "אני גאה בכן על התהליך שעברתן. לכל אחת יש עסק משלה והיא נמצאת בשלב אחר בהתפתחות. אני מקווה שמה שקיבלתן בקורס יאפשר לכן להתקדם, להתפתח ולגדול. לא קל להחזיק עסק עצמאי, במיוחד במדינה כמו שלנו שהבלתי צפוי הוא הדבר היציב שלה, אבל בחרתן והחלטתן לעשות זאת. אני מאחלת לכן שתצליחו ותגשימו את כל החלומות שלכן. כרשות, זו האחריות שלנו לעזור, ללוות, לתת יד ולקדם בכל מה שאנחנו יכולים. זו לא זכות, אלא חובה".