חוף סירונית החופים הכי שווים בעיר

13.5 קילומטרים של רצועת חוף מציעה העיר לתושביה. לקראת עוד קיץ לוהט במחוזותינו, ריכזנו עבורכם את החופים הכי שווים להעביר בהם את הימים הבוערים

צוות נתניה נט יצא לסיור בחופי הארוכים והמגוונים של העיר, מדרום ועד צפון, כדי לבדוק איפה רובצים הצעירים בביקיני ובמכנסי הגלישה, באיזה חוף יש את הגלים הכי שווים, המסעדות הכי שוות, ואיפה תוכלו לשרוף קצת קלוריות במתקני ספורט. קבלו את מיטב החופים השווים של העיר.

חוף סירונית, הכי מתויר 

חוף סירונית, החוף הכי פופולארי בעיר, הפך בשנים האחרונות בעגה הנתנייתית ל'חוף של הצרפתים', והשפה הצרפתית, הנשמעת בפי כל, הפכה ל'שפה הרשמית' של החוף. מתקני הכושר והמסעדות (שסגורות בשבת), בנוסף לנגישות המתאפשרת בזכות המעליות בחוף הרצל הסמוך, מוסיפים לפופולאריות שלו גם בקרב אוכלוסיות נוספות. בשעות הבוקר פוקד את החוף קהל מבוגר יותר, שמגיע כדי למתוח איברים וליהנות מהשקט הזמני של שעות הבוקר המוקדמות. בסך הכל, מדובר בחוף שמתאים בעיקר למשפחות, עם שוברי גלים, 'בריכות' לקטנטנים ומצילים פעילים, שמאפשרים בילוי משפחתי רגוע ושליו.

עיצוב וסטייל - החופים הכי שווים בעיר

 

חוף פולג, החוף של כ-ו-ל-ם

החוף, השוכן בחלקה הדרומי של העיר, סמוך לרמת פולג ועיר ימים, מפנק את הנופשים באחת הרצועות הרחבות שיש לחופי העיר להציע. החוף משמש כאתר רביצה ידוע לצעירים המקומיים, אבל לא להם בלבד. גם משפחות על טפיהן מחבבות מאד את החוף המרווח, שמציע בנוסף למתקני ספורט, מגרשי כדורעף וכדורגל, גם אזור מוכרז לספורט ימי ממונע, הכולל סירות, אופנועי ים וקייט סרף. בימים בהם הים סוער במיוחד, תוכלו למצוא על הגלים גם את הגולשים השזופים עם קצוות השיער השרופים. ואי אפשר, כמובן, להעביר יום בים בלי לרפד קצת את הבטן. מסעדת במבו וילג' שבחוף, מושכת אליה סועדים רבים שנהנים מתפריט מגוון במהלך היום, ובשעות הערב גם משקיעות פסטורליות.

עיצוב וסטייל - החופים הכי שווים בעיר

חוף "קונטיקי" (אמפי), מושלם לגלישה

אם בפעילות ימית אתגרית חשקה נפשכם, הרי שחוף קונטיקי הוא החוף בשבילכם. חוף הגלישה מס' 1 בנתניה, נחשב גם לאחד הטובים בארץ. גולשים בכל הגילאים מגיעים לקונטיקי כדי לתפוס את הגלים הכי טובים שיש לעיר להציע. הגלים בחוף מספקים לגולשים צינורות מושלמים עם שבירות מימין ומשמאל. החוף מוגן על ידי שובר גלים והגלישה הכי איכותית בו מתקיימת כאשר הרוח היא דרומית מזרחית. הגלים האיכותיים של החוף מאפשרים לגולשים בכל הרמות ליהנות ממנו, אבל הוא במיטבו כאשר הים גבוה, אז הגל נשבר ומאפשר את הביצוע האולטימטיבי - גלישה בתוך צינור. בנוסף לגלישה, ניתן להיכנס לחוף עם מגוון של כלי שייט, כולל קטאמרן ואופנועי ים, ולשכור במקום גם בננות, קיאקים וגלשני רוח.  

חוף נעורים, כשמו כן הוא 

החוף הכי צפוני בסקירה שלנו, חוף "מצוקי ים" בחבצלת השרון, הידוע יותר בשם "חוף נעורים", על שם כפר הנופש המשטרתי שהוא שוכן לרגליו, נמצא בתחום שיפוטה של המועצה המקומית עמק חפר, והוא חוף הרחצה המוסדר היחיד בין נתניה ובית ינאי. זהו חוף צר יחסית, שאהוב במיוחד על צעירי האזור, הפוקדים אותו בהמוניהם בסופי השבוע. החוף מציע לנופשים אווירה רגועה, בלי הרבה רעשי רקע, מה שהופך אותו פופולארי גם בקרב משפחות עם ילדים, וזאת למרות שאין בו תחנת הצלה מסודרת או שובר גלים. במקום פועלים מרכז גלישה ומסעדה.