חידושים עיצוביים בתחום המעלונים הביתיים תמונה: pixabay

יכול להיות שהמליצו לכם על התקנת מעלון ביתי בבית? ובכן, אם אתם כמו רוב האנשים, הרי שזו תהיה הפעם הראשונה שלכם והמפגש הראשון שלכם עם עולם זה. כמו בכל תחום בו אנו נפגשים בפעם הראשונה, אתם עלולים להרגיש נבוכים ומבולבלים, ולא בטוחים לגמרי במה עליכם לבחור וכיצד עליכם לדעת מה המעלון הנכון ביותר לרכישה והתקנה

נתחיל בכך שלכל מעלון ביתי חברת רמפה תסביר לכם ותעזור לכם להבין האם זה המעלון המתאים.
המעלון הוא בעצם מכונה לכל דבר ועניין, שמטרתה נרמזת משמה: להעלות (ולהוריד) משא, במקרה זה בני אדם, ממפלס אחד למשנהו. המעלונים מומלצים, ולעיתים קרובות מהווים הכרח שאין ברירה אלא להתקינו, לאנשים הנתקלים באתגר תנועתי, אנשים עם מוגבלות כלשהי שמונעת מהם לעלות ולרדת במדרגות בכוחות עצמם, בלי עזרה חיצונית.

מה הטכנולוגיה חידשה לנו בתחום המעלונים?

1. שקט תעשייתי  אחד הדברים שאנו אוהבים זה שקט. ולכן אחד מהדברים שתמיד עומדים על הפרק בפיתוח ושדרוג מכונות הוא היכולת שלנו לעשות את המכונות הללו שקטות יותר ויעילות יותר- או במילים אחרות – לשמור או לשפר את היעילות מבלי לפגוע בתפקודו המכני השוטף של המכשיר. המעלונים המודרניים שקטים להפליא, ומאפשרים לכם לנוע בשלווה ובלי רעש מוטורי חזק בבבית שלכם, או בכל סביבה בה הותקן מעלון מתקדם.
2. בטיחות  כל כלי, ובטח שכלים אשר בני אדם באים עימם במגע באופן ישיר, חייב להיות בטוח. היכולת לפתח טכנולוגיות שהופכות את המעלון, מכשיר בטיחותי למדי כפי שהוא, לבטוח יותר ויותר לשימוש, היא ברכה גדולה. הסיבה היא שבשונה ממרבית המכונות, הרי שהמעלונים משרתים אוכלוסייה של אנשים שבין כה וכה סובלת ממגבלה כלשהי, מה שמציב אותם בעמדת סיכון גבוהה יותר, ויש לוודא כי המכשירים שאוכלוסייה זו תלוייה בהם בטוחים להפליא, ולא מסכנים אף אחד.
3. התאמה מושלמת לצרכים  בעוד שמעליות "רגילות" נדרשות לרוב בפעולה פשוטה אחת – לנוע מעלה או מטה על ציר אנכי יחיד, הרי שמעלונים מבצעים פעולה שתפקידה מעט שונה – לנוע על ציר אנכי ואופקי בו-זמנית, וזאת בכדי לגשר על גרמי מדרגות קטנים. בנוסף מעלונים רבים מותקנים לתנועה סיבובית, תוך שהם נעים מקומה לקומה, מסתובבים לאורך המדרגות, וממשיכים הלאה בצורה חלקה ורציפה. ההתקדמות הטכנולוגית והפתרונות החכמים בעולם זה של מעלונים ביתיים היא זו שמאפשרת לכם להתקין מעלון כמעט בכל סביבה בה יש מפלסים בגבהים שונים, תוך התאמה אישית מושלמת לכל הצרכים שלכם.
4. עמידות  המעלון הינו כלי עבודה לכל דבר. הוא צריך להיות בטוח, יעיל, וגם עמיד עד מאוד. מרבית האנשים שמתקינים מעלון ביתי הרי ישתמשו בו באופן יומיומי ובשימוש רב. מסיבה זו המעלון צריך להיות כלי עמיד שיכול לשאת את משא עבודתו, תרתי משמע, לאורך שנים רבות.
לכל צורך מעלון ביתי חברת רמפה לשירותכם עם הידע, היכולת, המעלונים והשירות המלא.