צילומי חתונה השמן הלוקיישנים המומלצים בנתניה לצילומי חתונה

מתחתנים בקרוב? אספנו עבורכם את המקומות שהכי כדאי לכם להצטלם בהם כחתן וכלה

עונת החתונות כבר בשיאה, ואם גם אתם מתחתנים בקרוב, אתם בטח יודעים שניצבות בפניכם כמה דילמות: אולם או גן אירועים, סטייק או פרגית ובאיזה לוקיישן להצטלם ביום הגדול. 

כדי לפתור לכם את ההתלבטות האחרונה, התייעצנו עם שני צלמי חתונות - זאביק מרגליות הידוע בכינויו ״השמן״, ורון איילון מ״סטודיו איילון״, שהמליצו לנו על מקומות באזור נתניה שכדאי להצטלם בהם ביום החתונה. שיהיה במזל!

״העיר הכי יפה היא נתניה״

״כשאני מצלם זוג אני לא קובע להם היכן להצטלם, אלא מברר עם הכלה מה החלום שלה לגבי הלוקיישן לצילום. הכי חשוב שהכלה תהיה מאושרת״. אומר ״השמן״, שממליץ לצאת מהשבלונות ולהצטלם במקומות מיוחדים בנתניה. כמו למשל: בין הרציפים של התחנה המרכזית, בבתים נטושים ליד אום חאלד, בבתי קפה וחלונות ראווה, בתחנת הרכבת בנתניה (מקום שדורש אישור לצילום), במבנה העתיק ליד אצטדיון נתניה, בשלולית החורף, ביער הסרג׳נטים ליד מכללת נתניה, בשדות מאחורי תחנת דלק השחר ובפרדסים והשדות ליד קריית השרון. מקום נוסף ש״השמן״ ממליץ עליו לצילום ביום החתונה הוא שוק נתניה: ״הדוכנים של הירקות והפירות מצטלמים יפה מאוד. האנשים בשוק נפלאים ויש להם לב חם. הם מקבלים בברכה את החתן והכלה והתמונות שם יוצאות נהדרות. בכלל, בעיניי כדאי להצטלם בנתניה כי היא העיר הכי יפה שיש״.

עיצוב וסטייל - הלוקיישנים המומלצים בנתניה לצילומי חתונה

מותק, אולי נצטלם באיקאה?

בין המיטות, הספות והמטבח לדוגמה שמוצגים ב״איקאה״, שלף רון איילון את המצלמה ותיעד זוג ביום חתונתם, לבושים בחליפה ושמלת כלה. איילון הוא הצלם הראשון שצילם זוג ב״איקאה״, והתוצאות מדברות בעד עצמן. אבל אם אתם פחות בעניין של חנות רהיטים שוודית, איילון ממליץ לכם להצטלם בטיילת נתניה, שמתחילה ממלון איילנד, עוברת במלון כרמל ומגיעה עד שלמה המלך, וכן להצטלם בבמעלית של חוף סירונית, בדיונות של חוף פולג, במזרקות של עיר ימים, ובמושב באודים, שיש בו סטייל אורבני לצד חוות סוסים. בנוסף, אם שניכם בקטע של כדורגל, רעיון מקורי הוא להצטלם במגרש הכדורגל של נתניה. תהיו בטוחים שאף שופט לא יוציא לכם כרטיס צהוב. לא חשוב היכן תבחרו להצטלם, העיקר הוא שתרגישו בנוח. ״אני תמיד מסביר לזוגות שהם ביום כיף ולכן שינסו להשתחרר. התמונות המוצלחות ביותר הן הטבעיות, אז לכו יד ביד, תחייכו ותנו ליום המרגש בחייכם לזרום בנינוחות״.

 

עיצוב וסטייל - הלוקיישנים המומלצים בנתניה לצילומי חתונה