שלושת הקצבים עושים שוק עם שלושת הקצבים שלושת הקצבים

מסעדת שלושת הקצבים מצליחה מאוד בשנה האחרונה והינה חלק חשוב ביוזמה של עיריית נתניה להפוך את מתחם השוק למדרחוב תיירותי

אין נתנייתי טיפוסי בכלל וחובב בשר בפרט, שלא ביקר ברשת האטליזים המובחרת 'בוארון', בעלת שני סניפים בעיר.

אלא שבשנה האחרונה קיבלה הרשת שדרוג מרענן, תודות למסעדת 'שלושת הקצבים', שמוסיפה נופך תיירותי וייחודי לשוק נתניה, וממוקמת ברחוב ברקת 16, פינת היהלום.

מחנה יהודה סטייל

איציק בוארון, שפתח את המסעדה בצוותא עם שני שותפים (ומכאן, אגב, נולד שמה) נזכר איך הכל התחיל: "לפני כ-7 שנים נפגשתי עם ציון שדה, שהיה ממונה על השוק וכיום מנהל את אגף החופים בעיריית נתניה. במהלך השיחה הוא אמר שהעירייה רוצה להפוך את השוק לתיירותי יותר, שלא יהיו בו רק באסטות אלא להפוך את השדרה של ברקת למדרחוב יפה עם הופעות של אמנים, בתי קפה ומסעדות, משהו בסגנון של שוק מחנה יהודה בירושלים. ברגע שהתפנה מקום בשוק תפסתי את ההזדמנות בשתי ידיים ופתחתי את המסעדה. משוק שכולו המולה, בלגאן והמון פירות וירקות, אתה מקבל שינוי אווירה של 180 מעלות עם מקום יפה, ממוזג וכמובן הכי חשוב – עם אוכל טוב".

750 על העצם

אטליז בוארון ממותג כבר שנים כבשר איכותי במיוחד, ולא בכדי. גם איציק מודה שהרעיון לפתוח את המסעדה התבשל אצלו תקופה לא קצרה, והמעבר אף התבקש בעקבות בקשת רבים מהלקוחות. "חובבי בשר מושבעים נהנים אצלנו מאוד, כמו גם לא מעט תיירים מצרפת", הוא מספר. "יש לנו את כל מבחר הבשרים על האש, כשבין המנות המומלצות במיוחד יש סטייק על העצם במשקל 750 גרם וסיגרים עם שקדי עגל לנשנוש כמנת פתיחה. בנוסף יש לנו גם מיקס גריל, בו אפשר לבחור איזו מנה שרוצים מהתפריט לפי משקל. לשמחתי, התגובות של כולם מאוד חיוביות".

עיצוב וסטייל - עושים שוק עם שלושת הקצבים

"מקום יפה, ממוזג וכמובן הכי חשוב – עם אוכל טוב"

עסק משפחתי

איציק בוארון (46) מתגורר בשכונת רמת פולג בנתניה וכבר שלושה עשורים שהוא בעסקי הבשר, עת החל לעמוד כנער מאחורי דלפק המכירות בשוק, בעסק של אביו, ציון. בשלב מאוחר יותר החל איציק ללוות את אביו בקניות של הבקר, ובשלב מסוים פתחה המשפחה חוות גידול מיוחדת לבקר על מנת להגיע לאיכויות הרצויות. בעסק המשפחתי, אותו ממשיך ללוות האב, עובדים גם אחיו הגדול של איציק, עמוס, ואחיו הצעיר, ירון.
איציק נשוי לטלי, ולבני הזוג ארבעה בנים: אלמוג-ציון (22), ספיר (19), עדי (17) ויהל בן ה-8 וחצי. כשנשאל איציק האם אחד מיורשי העצר כבר לוקח חלק פעיל בעסקי הבשר, הוא עונה בחיוך: "כרגע לא. החבר'ה שלי רוצים להיות אקדמאים. אולי יהל הקטן יצטרף לעסק בעתיד".

תודה לעירייה

בוארון לא שוכח לרגע מי סייע לו רבות בהעמדת המסעדה, ויש לו רק מילים חמות לומר לאנשי עיריית נתניה. "מגיעה תודה גדולה לראש העיר, מרים פיירברג-איכר, ולראש מנהל אכיפה, ביטחון ופיקוח בעירייה, אלון אהרון", הוא אומר. "הם אנשים יקרים שעזרו לי המון, וכמובן שאמשיך גם בעתיד לשתף איתם פעולה ככל שאדרש, למען קידום השוק בנתניה וחשיפתו לקהלים רחבים ומגוונים ככל האפשר".