למען יוצאי אתיופיה. דניאל מהרט "הסרטון ממדר את מי שדומה לי, וזה עצבן אותי מאוד" למען יוצאי אתיופיה. דניאל מהרט
סרטון תדמית לאגף הצעירים שהופק עבור העירייה, עורר את זעמו של חבר המועצה, דניאל מהרט, בשל העובדה שנעדרו ממנו בני העדה האתיופית. בעקבות התערבותו, הוסר הסרטון ויעלה לאחר עריכה מחודשת
חבר המועצה, דניאל מהרט, לא האמין למראה עיניו כשראה את סרטון התדמית שהפיקו בארגון 'הגג' – הבית לצעירים בנתניה.
"המוטיב של הסרטון הוא שהצעירים תומכים זה בזה ומתבגרים יחד", הוא מספר. "במשך 100 שניות מופיעות לא פחות מ-20 דמויות – בהן של חייל קרבי, ילדה מהצופים וילד שמניח תפילין, אבל אף אחת מהן היא לא של יוצא אתיופיה". 

נוער מגוון

מהרט, בן העדה האתיופית שפועל רבות לקידומה וכן לשוויון זכויותיה בעיר, לא התכוון לשתוק בנושא ובעקבות התערבותו הוסר הסרטון מהפייסבוק העירוני. לדבריו, נאמר לו כי הסרטון יפורסם שוב רק לאחר עריכה מחודשת. 
"מדובר בסרטון עירוני שאמור לייצג את הנוער בנתניה", הוא מחדד. "יש בעיר הזו נוער מגוון, אבל הסרטון הזה ממדר אותי ואת כל מי שדומה לי, וזה עצבן אותי מאוד". 

במה לכולם   

"אני חושב שכל פרסום שעושים ברמה העירונית צריך להיבדק היטב ולתת מענה לכלל האוכלוסייה בעיר", פוסק דניאל מהרט. "אנשים צריכים להיות זהירים וצריך לתת ביטוי ובמה לכולם, ולא חלילה להכתים דמות מסוימת, ביודעין או שלא ביודעין. כאן מדובר בסרטון עירוני ערוך, הכל היה ידוע מראש וידעו בדיוק מי עומד להופיע בו. כשפניתי למי שמפעיל את הפייסבוק נאמר לי שבעיריית נתניה אין גזענות, או משהו כזה. כמובן שזה לא מספק אותי ולכן הנושא טופל – הסרטון הוסר ויעבור עריכה מחדש". 
מחזיק תיק הצעירים בעירייה, רפי ימין, העדיף שלא להגיב לכתבה.